Wpis z mikrobloga

@FPNgda: Nic nie wiem o braku umowy, ale ot tak sobie to nie można otwierać kas identycznych jak oficjalne SKM. No i w całej rozciągłości się zgadzam z brakiem przeszkolenia obsługi, powinni się na tym skupić we wszystkich oficjalnych punktach właśnie ze szczególnym naciskiem na ulgi i znajomość języka angielskiego.
Co do tonu wypowiedzi, to brzmi jak awantura w gimbazie.
@deptacz_gnoju: Dla mnie i dla Ciebie jest to zapewne wygodniejsze i szybsze. Minusem automatów jest ich awaryjność, brak udogodnień dla np. osób ociemniałych, jak również możliwości dowiedzenia się czegoś na temat połączeń. Znając polskie realia i tak taniej jest zatrudnić osobę do sprzedaży biletów niż stawiać automat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Polinik: Ha, tu mnie masz! Może z budżetu obywatelskiego wyciągnę na to kasę, najbardziej kusi mnie dożywotnia posada i ciągłe dokształcanie się w zawiłościach taryf SKM ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@FPNgda: Jednak jak ktoś kupi źle to na argument że SKM nie ostrzegało o tym punkcie będą mogli pokazać że przecież informowali na portalach społecznościowych.
@elemenTH: Przecież obok jest Galeria Bałtycka gdzie wszystko jest i to od tak dawna, że ludzie wiedzą gdzie konkretnie, bez sensu ta kolejna galeria.
Już nawet Manhattan prawie padł, bo jest Bałtycka..
Ja na tym "dworcu" jeszcze nie byłem, ale ja taki dziwny jestem, że idę do sklepu jak chce coś konkretnego kupić, a nie pochodzić, popatrzeć, może coś wybrać ;)

Poza tym Galeria Bałtycka chyba też otwarta w niedziele, tylko