Wpis z mikrobloga

Czy możliwe jest wykorzystanie technologii #iota do tworzenia ruchu pojazdów autonomicznych? Na zasadzie każdy pojazd wymienia się danymi zbliżając się do siebie, co nie pozwoliłoby na wypadek. Dodatkowo piesi i rowerzyści mogliby mieć też jakieś małe urządzenia. #kryptowaluty
  • 11
Wiesz mysle ze firma jak Tesla rozwiaze problem wymiany danych bez odwolywania sie do zewnetrznej firmy, ktorej do tego trzeba by placic. Dotyczy to wszystkich tych "genialnych" rozwiazan zwiazanych z przemyslem i crypto. Czy BMW, tesco, apple itd zaimplementuje rozwiazanie obcej firmy do swoich newralgicznych systemow w sytuacji , kiedy ich programisci zrobia taki system w pare dni, bez calych tych tokenow i piepszenia? Fajnie jak na tym mozna zarobic, ale te
@fireman2: wyobrazsz sobie ze Tesla, ktora jest najlepsza technologicznie firma swiata, a jej wlasciciel jest geniuszem komputerowym mowi; no wlasnie nie wiedzielismy jak wymieniac dane miedzy pojazdami, super ze powstala IOTA, rozwiazaliscie nasz problem, z checia bedziemy wam placili za wasz system, bo wprawdzie mamy najlepszych programistow na swiecie, ale wasze rozwiazanie jest lepsze ?
@Obruni: no brawo, wreszcie jakieś mądre słowa.
Oni wszędzie by chcieli pakować łańcuch, nie patrząc na sensowność takiego rozwiązania, bo np problem opa rozwiąże kilka kamerek i czujników.
Generalnie idea coinów opierających swoje utility na rzeczach które już teraz dobrze działają i są wykonalne bez użycia krypto jest debilna bo neguje to cały sens użycia łańcucha który tylko skomplikuje proces.
A takich coinów jest cała masa, mam wrażenie że ich wyznawcy
@Qiudo: jasne ze jest debilna, tak jak i cala reszta altow, ktore sa "rewolucyjne" w swoich zastosowaniach, a jednoczesnie nie sluza niczemu i niczego nie upraszczaja Nie potrafie sie nadziwic ze caly ten rynek warty miliardy $ ciagle dziala pomimo ze nikt nigdy nie uzywa tego badziewia do niczego, co nie przeszkadza mi oczywiscie w probach zarabiania na wzrostach i spadkach wirtualnego niczego.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Obruni: @Qiudo: Problem w waszym rozumowaniu jest taki, że uważacie Fundacje IOTA za firmę, która będzie sprzedawała swoje rozwiązanie innym za które trzeba będzie płacić grube miliony. Tylko, ze nie widzicie iż jest to organizacja non-profit, od niej nie trzeba nic kupować. Owszem można by stworzyć jakiś specjalny komunikator dzięki, któremu pojazdy mógłby się wymieniać informacjami, pojawia się tu jednak problem szybkości wymiany informacji. Po wyjściu z fazy beta IOTA