Wpis z mikrobloga

@pawel_je: Słuchajcie, no ktoś te nagrody musi fundować. Widać w Planica 7 głównym sponsorem była firma od tych składaków, nic dziwnego, że chcieli pokazać swój sztandarowy produkt. Tak samo wazony, pledy, koce i dywany w Raw Air.
Liczą się czeki. Kamil na samych nagrodach za konkursy skasował w tym sezonie sporo ponad milion złotych. Do tego bonusy za medale olimpijskie i przede wszystkim pieniądze za umowy sponsorskie. Myślę, że Kamil spokojnie
@slepywidzi to zapoznaj się ze statystykami. Skoki potrafią mieć przy 30 krotnym mniejszym czasie antenowym i popularności w 7 krajach na świecie, oglądalność porównywalna z całym sezonem ligi angielskiej na całym świecie. W Niemczech czwarty konkurs turnieju 4 skoczni z 2002 miał przez długi czas rekord historyczny w oglądalności. Finał ligi mistrzów Bayern vs Valencia nie miał nawet takiej oglądalności.