Wpis z mikrobloga

@plackojad: są takie opracowania - polecam google scholar i wszystko co w ostatnich 2-3 latach w temacie fake news w social media. Multi i trolle są dość łatwi do zdiagnozowania po analizie behawioralnej. Rzadziej odpisują na komentarze (rzadziej wracają do rozpoczętych dyskusji), częściej inicjują swoje wypociny. Udzielają się tylko w jednej działce. Młode konta bez historii. Zmieniają styl (współdzielone konta nierzadko). Różne lokalizacje, różne IP. itd. itd.
  • Odpowiedz
@plackojad: dałoby się ogarnąć :) defacto to czysta statystyka i nauczenie się nieco specyfiki portalu. Po cichu tylko powiem że to co się w tym temacie dzieje w R&D (a czasem się dzieje) jest mocno ukierunkowane na Twittera. Dużo bardziej niż np. na fb, o Reddit nie mówiąc. O wykopie ci co dają na to hajsy nie słyszeli ;)
  • Odpowiedz