Wpis z mikrobloga

Dla osób, które interesują się sprawą #dieselgate krótkie podsumowanie wczorajszej konferencji stopvw

1. Dzisiaj mija1000 dniod momentu wybuchu afery,
2. Co kilka tygodni ujawniane są nowe przypadki oszustwa w gamie VAG (ostatnio Audi A6 i A7) - przypomnę, że mamy rok 2018 a więc 3 lata po wybuchu afery Niemcy #oszukujo nadal,
3. Pozew zbiorowy jest w Sądzie Apelacyjnym w Warszawie, rozprawy spodziewamy się na jesieni 2018 roku,
4. UOKiK nadal prowadzi postępowanie w sprawie oszustwa, do sprawy przyłączyła się prokuratura okręgowa w Warszawie! a to oznacza, że sprawa jest poważna
5. Transportowy Dozór Techniczny nie przeprowadził niezależnych badań skuteczności akcji serwisowej (która powoduje problemy z autami, m.in. większe zużycie paliwa, zapychanie DPF, awarie, pogorszenie dynamiki pojazdu)
6. Transportowy Dozór Techniczny pozwał stopvw do sądu za opinie o tym, że mogliby być bardziej skuteczni. Pozdrawiamy w tym momencie @Watchdog_Polska ( ͡° ͜ʖ ͡°) Urzędnicy przegrali w sądzie.
7. Ministerstwo Infrastruktury po 3 latach wydało z siebie pismo do Stacji Kontroli Pojazdów, w którym zaleca kontrolowanie czy pojazd jest objęty dieselgate i wysyłanie takich pojazdów do akcji serwisowej,
- owo pismo nie ma mocy prawnej,
- skłania ludzi do poddawania się akcji serwisowej, które może im narobić problemów,
- sama akcja serwisowa nie usuwa problemu #dieselgate!!
- pismo nie zawiera informacji o nowych przypadkach aut objętych dieselgate po 2015 roku,
- no i dlaczego dopiero po 3 latach?
8. Zalecenia Ministerstwa Infrastruktury skrytykowało Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP
jak ktoś chce poczytać: https://www.stopvw.pl/stowarzyszenie-inzynierow-i-technikow-komunikacji-rp-na-temat-pisma-ministerstwa-infrastruktury/
9. Do StopVW do dzisiaj zgłosiło się około 6 tysięcy osób,

#dieselgate: Sprawa dotyczych tych osób, które mają samochody z silnikami EA189 w swoich Audi, Volkswagenie, Seacie, Skodzie lub Porsche (1.2, 1.6, 2.0, 3.0, 4.2 diesel) wyprodukowane w
Pobierz
źródło: comment_8J9HXTMLPhm4pC5qOcu7mgL7QgtzqWoM.jpg
  • 4
@kuban99: końcówka powinna wyglądać tak:

#dieselgate: Sprawa dotyczych tych osób, które mają samochody z silnikami EA189 w swoich Audi, Volkswagenie, Seacie, Skodzie lub Porsche (1.2, 1.6, 2.0, 3.0, 4.2 diesel) wyprodukowane w latach 2008-2018