Aktywne Wpisy
mirko_anonim +23
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czy uważacie, że jeżeli narzeczestwo się rozstaje, to niedoszła panna młoda powinna oddać pierścionek?
Bo właśnie mnie coś takiego spotkało, że narzeczona powiedziała, "jednak nie pasujemy do siebie" i że pierścionek sobie zachowa i nie odda.
Tak więc dziś smutny dzień bo jestem biedniejszy o jedną Sylwię* i 50 Władysławów Jagiełło :(.
#slub #zwiazki #milosc
*) imię zmienione
───────────
Czy uważacie, że jeżeli narzeczestwo się rozstaje, to niedoszła panna młoda powinna oddać pierścionek?
Bo właśnie mnie coś takiego spotkało, że narzeczona powiedziała, "jednak nie pasujemy do siebie" i że pierścionek sobie zachowa i nie odda.
Tak więc dziś smutny dzień bo jestem biedniejszy o jedną Sylwię* i 50 Władysławów Jagiełło :(.
#slub #zwiazki #milosc
*) imię zmienione
───────────
jmuhha +7
Co byście tu zmienili
Chciałbym wrócić do tematu z tego wpisu:
https://www.wykop.pl/link/4281497/gra-o-tron-za-drzwiami-czyli-nasza-batalia-z-firma-komfort-o-drzwi-do-wc/
czyli dostarczonych nam przez Komfort uszkodzonych drzwi firmy Pol-Skone i olewania naszych reklamacji z tego tytułu...
Długo się nie odzywałem, bo stwierdziłem, że dopóki nie będę miał pewności, w którą stronę sytuacja się rozwinie nie ma co pisać.
Parę dni po wejściu wpisu na główną wysłałem link do Pol-Skone na facebook'u oraz do działu marketingu firmy Pol-Skone z nadzieją na jakąś reakcję z ich strony.
Czarny PR często wyzwala w marketingowcach dobre odruchy i tym razem nie było inaczej.
Po kilku dniach oczekiwania na facebook'u odpisała mi pracownica działu marketingu, że ponownie przeanalizują naszą reklamację i zgłosi się do nas dział serwisu w celu przedstawienia ostatecznego stanowiska. Po około tygodniu napisała do mnie Pani z serwisu Pol-Skone informując nas, że firma zmienia swoją decyzję odrzucającą naszą reklamację i nieodpładnie wyprodukują nam nowe skrzydło wolne od wad i firma komfort będzie się z nami w tej sprawie kontaktować.
Wreszcie! Czyżby koniec przygód i skrzydlatej afery? I tak, i nie. Przez parę następnych tygodni, nikt z firmy Komfort nie kontaktował się z nami, więc z niepokojem napisałem ponownie do serwisu firmy Pol-Skone z prośbą o interwencję. Pani po kilku dniach odpisała, że niestety nie udało się jej uzyskać odpowiedzi w tej sprawie od Komfortu XD. Jeśli ta firma olewa swoich dostawców to aż strach myśleć jaką postawę mają wobec klientów, nie? Cóż, próbujemy z innej strony, napisaliśmy na kilka adresów Komfortu i udało się w końcu dostać lakoniczną informację, że jak skrzydło przyjdzie to będzie. 2 tyg. później telefon, że jest, umówienie terminu dostawy i montażu, SUKCES?!
NOPE (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Plot twist!
Drzwi dotarły, przy montażu i dostawie była moja dziewczyna, obejrzała je skrupulatnie z każdej strony, jest OK! Montujemy!
I wtedy nastąpił nagły atak konsternacji... YYy, to skrzydło ma 2 zawiasy... a my mamy... 3. Facet złapał się za głowę, wziął skrzydło pod pachę i tyle go widzieli ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No to znowu czekamy na kolejne skrzydło z nadzieją, że wyczerpała im się pula tego co można zrobić źle. Sytuacja ta rodzi pewną wątpliwość, zamawiając chcieliśmy żeby nasze drzwi były solidne i dźwiękoszczelne i z tego względu wybraliśmy opcję pełną, bez żadnych ażurów, tektury czy kratownic. Zostaliśmy poinformowani, że w takim razie trzeba zastosować podtrójne zawiasy, żeby bezpiecznie przejąć ciężar tych drzwi. Czy w związku z tym, że zawiasy były 2 trafią do nas drzwi bez pełnego wypełnienia? Jeśli tak, będziemy je reklamować, ze łzami w oczach; łzami ze śmiechu. Oby niekompetencja miała jednak jakieś granice. ¯_(ツ)_/¯
Wołam plusujących, może Was to zainteresuje.
(Z góry przepraszam, jeśli jednak nie)
#komfort #polskone #drzwi #wykanczajzwykopem