Wpis z mikrobloga

@gaily: gs i vstrom to inna klasa, ze trochę kiepskie porównanie. kupno w salonie nie jest takie jak się wydaje, często jesteśmy w plecy już po wyjechaniu z salonu, do tego dochodzą serwisy coroczne za które to my płacimy i kończą się one na wymiany olejów i filtrów, tylko po prostu mamy płacić więcej niż przy normalnej wymianie oleju i filtrów niż u zwykłego mechanika, no ale tutaj wiadomo płaci się
@#!$%@?: Bzdura totalna z tym byciem w plecy zaraz po wyjechaniu z salonu. Olej i filtry zawsze możesz dowieźć własne. Aktualnie 2 pierwsze przeglądy to bez filtrów i oleju wyniosły mnie 250zł per jeden, a to nie tylko sama zmiana bo też sprawdzają poszczególne elementy motocykla. No i za samą gwarancję uważam że to nie jest duża cena.
@#!$%@?: ja swojego szukałem 5 miesięcy. Naprawde fajnie nim się po bezdrożach jeździ. I serwis nie jest drogi porównywalny z każdą inną marką. Kupowałem plastiki do niego z salonu z wwa i płaciłem za oryginały mniej niż na alledrogo były używki powystawiane. 95km robi robote jednak w porównaniu do mojego starego dl650 k9 niebo a ziemia przyśpieszenie jest płynne praktycznie kręcę go max do 6tyś. Spalanie w trasie 5l/100km a w mieście