Wpis z mikrobloga

w nawiązaniu do wpisu.
Wymieniony zawór DV, auto nie szarpie, płynniej jedzie, nie wydaje dziwnych dźwięków. Podciśnienie było 0.4 teraz książkowe 0.6-0.8 (zależy od obciążenia). Auto wydaje się jechać całkiem sprytnie, ale cały czas mam wrażenie że turbo powinno dmuchać więcej. Posiadam wskaźnik doładowania i pokazuje mi 0.4 (mooooże 0.45 przy szybkim bucie) spada po chwili do 0.35/0.4 i tyle stoi. Odpiąłem wtyczkę od N75 i właściwie nic zupełnie się nie zmieniło, wyciągnąłem go i powietrze przelatuje luźno z turbo do WG a po podaniu 12V jest przelot w każdą stronę. Spróbowałem dojrzeć przy jakim ciśnieniu uchyla się waste gate ale nie mam zbyt precyzyjnego kompresorka ani innego sprzętu by wyłapać dokładnie moment otwarcia natomiast po prowizorycznym napompowaniu pompką wydaje się że sztanga się przesuwa przed 0.5 bara.
#audi #vag #mechanikasamochodowa pozwolę sobie zawołać @biskup2k
  • 4
powietrze przelatuje luźno z turbo do WG a po podaniu 12V jest przelot w każdą stronę.


@switch: Tak mniej więcej powinien działać.

Odpiąłem wtyczkę od N75 i właściwie nic zupełnie się nie zmieniło,


@switch:

Najlepiej abyś teraz vagiem sprawdził jak steruje ECU tym zaworem przy gazie w podłodze. Kiedyś kumpel też miał tak w 1.8T żadnych błędów nie pokazywał a nie chciał zwiększyć doładowania aż w końcu zrobił MBC z