Wpis z mikrobloga

@Ewa-1756: umyj koła tj opony i zrób to foto jeszcze raz normalnym aparatem

@capslocq: @Ryzu17: uwaga, zaspokoję waszą ciekawość:
tak, przy zepsutym 4ws można jeździć bez problemu, koła są prosto ale przy wychodzeniu z zakrętów czujesz jak tył się prostuje po czym jest szarpnięcie tyłem bo koła dopiero wracają do swojej pozycji, bo po prostu żyją własnym życiem. na w miarę równym asfalcie jest ok, na koleinach prowadzi się
Pobierz
źródło: comment_uCEiPgiTRx1vWuiqF1OYVdEiCmDKpSvS.jpg
@capslocq: na pierwsze raczej odradzam. civic V/VI byłby lepszy. w prelude maska wielkości lotniskowca, bardzo szerokie, słaba widoczność do tyłu [w IV genie to brak widoczności w każdym kierunku] i trudny w prowadzeniu rozkład masy.

jak kupisz ze sprawnym systemem 4WS to nie ma obaw. to się raczej nie psuje. instrukcja do auta jest dostępna w j. polskim na necie
@capslocq: akurat na kupienie prelude to najlepsza pora - tańsze już nigdy nie będą. dlatego inwestowałem w topową wersję, żeby nie żałować że mogłem lepszą i żeby po kilku latach sprzedać za minimum ten sam pieniądz co za nią dałem
@Rurzowy_Rzufff: a resetowałeś go i ustawiałeś zgodnie z procedurą serwisową ? ja się bujałem z niesprawnym 4wsem dośc długo, a wystarczyło go zresetowac (2 minuty pod blokiem) i potem 4 lata dzialał bez problemu . Nie pamiętam już jak to sie robiło bo to było chyba 7 lat temu ale na forum ptp w faqu był dokłądny opis krok po kroku.