Wpis z mikrobloga

siemka mirki. ostatnio natknalem sie w internecie z czyms takim jak daytrading.. Wbiłem na discord pewnej grupy odnośnie tego, spotkałem kolesia który jest milionerem w wieku 23 lat. Powiedział mi, że to zajebista sprawa, pokazał wydruki i zdjęcia z konta, były tam sumy o wartościach $3k, $11k, $20k. #!$%@? sprawa i #!$%@? pieniądze, jest ktoś tutaj kto by był skory odpowiedzieć na kilka pytań? Ostrzegam ze jestem kompletnie zielony ale zaintrygował mnie ten temat. Proszę bez hejtu na świeżaka, wiem, że są tutaj ludzie którzy lubią jeździć po nowicjuszach żeby się dowartościować, ale ja nawet nie planuję w to wejść - chociaż temat wydaje się ciekawy

kilka pytan;

- po jakim czasie idzie dostawać z tego kasę? (ile trwa nauka pojęć, giełdy, etc)
- ile pracuje przeciętny ziomeczek który w tym siedzi
- czy w ogóle oplacalne jest pójście w tym kierunku?
- jaki trzeba mieć budżet na start?

#gielda #daytrading
  • 13
@bzam: gość ewidentnie naciąga jeleni. zastanów się po co ktoś pokazuje wyciągi z konta i chwali się zarobkami. Albo szuka nowych mało doświadczonych graczy których chce ograć. albo za chwile zaproponuje ci ze będzie zarządzał twoimi środkami ( ͡° ͜ʖ ͡°)

a pooglądaj sobie jakieś filmy, gdzie wypowiadają sie traderzy, to chyba każdy mówi, ze na początku to wszystko #!$%@?ł. A zarabiać to zaczęli na tym dopiero
@rebul4: wiadomo, ze jakbym chcial wejsc w ta gierke glebiej to nie dalbym mu dostepu do czegokolwiek xD chociaz moze cos w tym prawdy byc. Orientujesz sie w tym temacie czy raczej tak obserwujesz na boku?
@rebul4: #!$%@? sprawa, chlopaki na tym discordzie wrzucaja jak w jeden dzien traca gotowke i przez rok ja odbudowuja xD przydalby mi sie ktos doswiadczony w tym poscie albo gdziekolwiek, kto by powiedzial mi jak to wyglada od jego strony i czy to jest w ogole godne polecenia
@bzam: to się tak nie da ze ktoś ci pokaze, bo to jest psychologiczna gra.