Wpis z mikrobloga

#ford #ecosport nie jest ani sportowy, ani eko, ale ma parę niespodzianek.
Jedną z nich jest bagażnik, który otwiera się jak w terenówkach. Tego Forda tak bym nie nazwał, ale sylwetka crossovera może niektórym się spodobać. Nie wiem co powiedzą o silniku, bo 1.0 ecoboost 140 KM nie był ani oszczędny, ani też super dynamiczny. Więcej informacji tutaj - KLIK

#motopodprad #motoryzacja #samochody
stopaotestuje - #Ford #Ecosport nie jest ani sportowy, ani eko, ale ma parę niespodzi...

źródło: comment_yB0qlFFvH21seRwvPmwQByjvnrD4LPto.jpg

Pobierz
  • 20
@stopaotestuje: Miałem okazję wypożyczyć ten wytwór wyobraźni projektanta w wersji przedliftowej z silnikiem R3 1.0 (mocy nie pamiętam).
Brzydkie to jak multipla, ani trochę oszczędne przez swój kształt, który = większy opór powietrza = większe spalanie. Strasznie wysoko się siedzi jak na takie małe auto, ani wejść tym troszeczkę szybciej w zakręt, bo boisz się że się przewróci na bok.
Nie wiem co powiedzą o silniku, bo 1.0 ecoboost 140 KM nie był ani oszczędny, ani też super dynamiczny


@stopaotestuje: ten silnik jest dynamiczny, tylko trzeba go kręcić jak #!$%@?, poniżej 3k rpm ciągu praktycznie brak. Stąd wrażenie ospałości.
I dlatego właśnie wersja 125KM jest znacznie lepsza - mocy niewiele mniej, a charakterystyka dużo fajniejsza.
@bidzej: zobacz wykresy z hamowni, ten 140 ma więcej nawet na dole. to co się różni to przełożenie końcowe w skrzyni (125KM ma krótsze przez co wydaje się lepiej iść z dołu ale czas 0-100 już ujawnia prawdę ( ͡° ͜ʖ ͡°))

pzdr