Wpis z mikrobloga

#emigracja #emigrujzwykopem #nieprogramowanie

Czołem Mirki.
Razem z moim różowym myślimy powoli o przeprowadzce do jakiegoś innego kraju w celu zarobkowym oczywiście, ale nie możemy się zdecydować który kraj wybrać.
Opiszę naszą sytuację, i może akurat ktoś coś doradzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja: pracuję jako programista PHP, prawie 4 lata doświadczenia w tej chwili. Angielski na takim poziomie, że się bez problemu dogadam (a tak mi się przynajmniej wydaje ( ͡º ͜ʖ͡º) ). Wykształcenie średnie. Pracować chciałbym oczywiście dalej w swojej technologii.

Różowa: wykształcenie średnie, ale nie ma za bardzo doświadczenia w żadnej konkretniejszej pracy, więc tutaj pewnie szukali byśmy jakichś prostszych prac typu kelnerka itp. Angielski zna na bardzo dobrym poziomie, o wiele lepiej ode mnie.

Dodatkowe informacje: mamy trochę zwierząt, a konkretniej dwa koty, i dwa średnie psy. Zostawienie ich w Polsce nie wchodzi w grę, także szukamy kraju który będzie w miarę przyjazny dla zwierząt. Pytanie, czy znalezienie lokum w którym będziemy mogli mieszkać ze zwierzętami jest możliwe? Nic jeszcze nie szukałem w tym temacie, także jestem zielony.

Dodam jeszcze tylko, że nie zależy nam głównie na zarobkach. Ma się po prostu dobrze żyć i pracować. Oczywiście zanim zaczniemy szukać pracy, chcemy przynajmniej trochę poznać język danego kraju (jeżeli będzie inny niż angielski), ale fajnie jakby dało się z każdym dogadać po angielsku
  • 8
@rafal366: @dariusek: zgadza się, aczkolwiek do Października raczej bez szans na znalezienie takiego pokoju gdzie by to przeszło. Natomiast dom jeszcze ciężej bo wszystkie są u mnie pełne i raczej długo będą (taki rynek..). Szukanie domu ze zwierzakami nawet dla ludzi z UK jest problemem i prościej sobie taki dom kupić niż wynająć xD A co dopiero dla ludzi co dopiero z Polski przyjeżdżają..