Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Od jakiegoś miesiąca pracuję jako junior. Razem ze mną przyjęto jeszcze dwie osoby (dwóch niebieskich, jedna różowa). Za każdym razem jak idę do kogoś po pomoc, o coś się zapytać, to dostaję odpowiedż "a w google szukałeś?", jak powiem, że tak, to odpowiedzą, że kiepsko i szukają przy mnie. Podobnie drugi niebieski. A jak idzie różowa? Od razu jej fotel ustawią obok, spytają się z czym ma problem, mówią, żeby się nie przejmowała, bo to dopiero początku itd.
Panowie, śmiejecie się z feministek, a sami dyskryminujecie ze względu na płeć.
#niebieskiepaski #rozowepaski #programowanie #dyskryminacjamezczyzn

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie - bogata oferta przez cały rok
  • 64
@AnonimoweMirkoWyznania: Wszelkiej maści informatykierzy to często ludzie bez honoru, nigdy nie ruchali i za uśmiech samicy są gotowi pozbyć się godności.
Kiedyś był taki dobry zwyczaj, że na okręty nie wpuszczało się kobiet bo było wiadome, że zaraz zacznie się rywalizacja o ich dupę. Powinno się do czegoś takiego powrócić. Kobiety jako przedszkolanki, kucharki - ok. W męskich zawodach powinny mieć bana, ewentualnie siedzieć na recepcji.
Kiedyś był taki dobry zwyczaj, że na okręty nie wpuszczało się kobiet bo było wiadome, że zaraz zacznie się rywalizacja o ich dupę. Powinno się do czegoś takiego powrócić. Kobiety jako przedszkolanki, kucharki - ok. W męskich zawodach powinny mieć bana, ewentualnie siedzieć na recepcji.


@Daleki_Jones: Ja tam przynajmniej sie dobrze bawiłem widząc, jak beciaki nadskakiwali nad jakąś laską.
warningsign - > Kiedyś był taki dobry zwyczaj, że na okręty nie wpuszczało się kobiet...

źródło: comment_1sYLWURGkp0U3KGlIbIFhNrrBnNZUIch.jpg

Pobierz