Wpis z mikrobloga

Witam,
Chciałabym się przywitać :)
Pracuję w branży marketingowej - mam styczność z działem IT kilku firm. Odkąd zaczęłam "dogłębniej" poznawać procesy powstawania aplikacji, zaczęło mnie to interesować. Robisz coś i masz efekt. Ile dasz, tyle dostaniesz. Od 2 m-cy uczę się C++ i przymierzam się do JS (podobno coraz bardziej się rozwija, aczkolwiek wiele osób mówi ciągle o Javie i C#). Uczę się cały czas, ale będę tutaj zaglądać, by przeczytać coś ciekawego, znaleźć jakąś wartościową informację, a może nawet sama prosić o wskazówki. :)
Pozdrawiam
#naukaprogramowania
  • 10
@animiesiewaz: Też słyszałam takie opinie. Jednak też sporo osób mówiło, że C++ pomaga zrozumieć pewne rzeczy. Dodatkowo na ten moment mnie nie przeraża :D ale może zmienię zdanie jak zaczną się schody. Ale dziękuję za opinię :)
@atxe: to,że pomaga zrozumieć pewne rzeczy to się zgodzę, ale moim zdaniem jest to dobry język na "deser" w ramach ciekawostki, bo zaczynanie nauki programowania od nauki o zarządzaniu pamięcią wydaje mi się trochę hardkorowe i może prowadzić do zniechęcenia. Ja zaczynałam od pythona i była to dla mnie czarna magia wtedy sama w sobie. Ale jak uważasz, powodzenia w takim razie :)
@Godziu73
Na spokojnie podchodzę do tego. W aktualnej pracy nie narzekam na zarobki (choć nie ukrywam, że marketing potrafi wykończyć psychicznie). Chcę się uczyć na przyszłość i zwiększyć swoją atrakcyjność na rynku pracy. W każdym razie nie zaszkodzi, a może tylko pomóc.
@atxe: teraz apex, już z 8 miesięcy. Przedtem java, ale niekomercyjnie - tylko się uczyłam. Szukałam pracy w javie, miesiąc popracowałam, ale znalazłam w apexie spoko ofertę i mnie to zainteresowało. Składniowo bardzo podobny do javy i c#, ale na platformę salesforce, więc rządzi się swoimi prawami