Wpis z mikrobloga

Miał ktoś styczność z serwisem Larka RMA ? Sprawa wygląda następująco:

1. Po roku użytkowania przez mojego ojca telefonu Lark Cirrus 5S źle zaczyna działać dotyk
2. Przesyłam do serwisu Larka RMA korzystając z gwarancji door to door
3. Otrzymuję meila z seriru z dokumentem uprawniającym sprzedawcę do zwrotu pieniędzy/wymiany na nowy, bo serwis stwierdził brak możliwości naprawy
4. Wysyłam pocztą ten dokument i potwierdzenie zakupu do sklepu
5. Sklep przesyła dokumenty do dystrybutora Komsa
6. I tutaj zaczynają się schody bo dystrybutor Komsa wymaga numeru IMEI żeby sprawdzić czy to z ich dystrybucji jest telefon
7. Jako że serwis nie przysłał z powrotem telefonu piszę do nich meila czy mogą podać numer imei
8. Odpisują że telefon został zutylizowany i że ten dokument serwisowy który mi przysłali ma wystarczyć (na nim nie ma imei)
9. Proszę sklep o pełną korespondencję z dystrybutorem Komsa i sam piszę do nich meila żeby wyjaśnili sprawę z serwisem
10. Brak odpowiedzi ze strony Komsa

Wybieram się do rzecznika praw konsumenta tylko pytanie kto zawalił czy serwis że zutylizował tel bez mojej wiedzy czy dystrybutor żądający imei, którego nikt nie ma

#telefony #lark #smartfon #gwarancja #prawo #oszukujo
  • Odpowiedz