Wpis z mikrobloga

Moje obawy, o których pisałem po E3 całkowicie się potwierdziły. Widok FPP dla tego typu gier, otwarty świat, fabuła, kreowanie postaci zupełnie się do tego nie nadaje. Zasnąłem w połowie gameplayu bo sorry ale nie mam 15 lat aby podniecać się strzelanką FPP. Wszyscy wybierają TPP pod open world bo wiedzą, że postać powinna być w centrum opowieści a nie być randomowym cynglem, na którego mamy wywalone po 5 minutach bo liczą się kolejne ustrzelone heady.

Redzi tłumaczą się imersją co jest bzdurą bo FPP to pójście na łatwiznę co było widać po tym jak widok w samochodzie przeszedł w TPP i podziwialiśmy latający dywan. Oczywiście świat wygląda całkiem ok ale jako całość nie klei mi się to wszystko. Mógł być produkt doskonały na lata ale będzie to taki letni efektowny film z dużym budżetem, o którym zapomina się po wyjściu z kina.

#cyberpunk2077
  • 24
@marcink-k: Mi FPP podczas rozgrywki tak bardzo nie przeszkadza. Żałuję tylko, że w cutscenkach również jest FPP.
Mocną stroną Wiedźmina była doskonała reżyseria scen dialogowych, dzięki której czułem się jakbym oglądał światowej klasy film. Dialogi z pierwszej osoby w CP2077 nie mają tego uroku.
@TypowyRobert: jestem targetem każdej gry AAA i chciałem aby ta gra wskoczyła na level z produkcji Sony gdzie fabuła, mechanika i postacie idą w parze. Ogram Cybera w stylu przejście na pałę bo z tego co widziałem mogę się już tego spodziewać.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@marcink-k: nie każdy musi lubić RPG i strzelanki osadzone w cyberpunk, ja nie lubię gier wyścigowych, to producenci gier takich jak Forza czy NFS mają walczyć o moją kasę, mimo że cokolwiek nie zrobią to nie zagram w to?
@marcink-k: Ja tam nie wiem jakoś spodobały mi się te nowe cut scenki, podczas których nie jesteśmy w żaden sposób odrywani od gameplayu, podchodziłem sceptycznie do tego FPP, ale to co pokazali jakby wyjaśniło moje obawy i akurat widzę dużo plusów takiej perspektywy w tej grze.