Aktywne Wpisy
dekogangster +47
Helo butiful bebe plis show bob and vegene i tak wyrywa się #p0lka proste
#niebieskiepaski #rozowepaski #logikarozowychpaskow #blackpill #przegryw #zwiazki #natura #indie
#niebieskiepaski #rozowepaski #logikarozowychpaskow #blackpill #przegryw #zwiazki #natura #indie
Desire22 +10
Jak wyszła na wierzch afera pieluchowa to oczywiście nie powiedziała na skrótach o co chodzi, przy czym jakby olgerdano mnie od k*rew wyzywał, to też bym tak zrobił, ale bez wspominki o czym była ta afera, to podpadła już u społeczności w lateksiarstwo. Obecnie nie wrzuca nic nowego na kanał, bo pewnie tak jak sum wąsaty musi odpocząć od tego wszystkiego w jakiś sposób. Ciekawe, czy odpowie się za którąś ze stron
Prace projektowe nad Mercedesem W140 rozpoczęły się w 1981 i według wstępnych założeń miały doprowadzić do rozpoczęcia produkcji w 1989 roku. Odmiana sedan została zaprojektowana przez Bruno Sacco. W późniejszych wypowiedziach Sacco wyjawił, że projektując nadwozie W140 inspirował się Jaguarem XJ40 oraz BMW E32.
W chwili swojego debiutu Mercedes W140 był jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie samochodów na świecie. W opisywanym modelu niemiecki producent wdrożył wiele innowacyjnych rozwiązań: dwustrefową klimatyzację, system ESP (wprowadzony w 1995 roku w modelu S 600 coupe), boczne poduszki powietrzne, podwójne dźwiękoszczelne boczne szyby, automatyczne domykanie wszystkich drzwi i klapy bagażnika, automatyczne utwardzanie zawieszenia i zmianę czułości układu kierowniczego po przekroczeniu prędkości 160 km/h czy też podgrzewane wycieraczki z czujnikiem deszczu.
Koncern ze Stuttgartu zamierzał wykorzystać w W140 pneumatyczne zawieszenie AIR-MATIC, ale ostatecznie (z powodu niepracowania tej technologii na początku lat 90 XX wieku) zdecydowano się na technologię amortyzatorów hydraulicznych.
żródło: Autofakty
#mercedes #historiamotoryzacji #klasykimotoryzacji #legendymotoryzacji #motoryzacja