Wpis z mikrobloga

@Chilli_Heatwave: Ludzie potrafią wyłożyć kupę hajsu na gównosmartfon bo to technologia która jest w mainstreamie, jest sprawdzona, jest zaufana. VR jeszcze nie jest, a jak rzucisz na rynek byle gówno, to ludzie się tylko zrażą i zapomnią o VR na 10lat.
  • Odpowiedz
Druga sprawa jako hc gracz zdaje sobie sprawe ze taki rift do filmow jest sredni bo pixeloza ale jest ok gdy
- lecimy samolotem czy jestemy poza domem i ogladamy film patrzac w sufit
- kinow vr - ogladalem z bracmi w Bigscreen This is the End i mimo braku ostrosci jak na to wspolne ogladanie we 3 czy wiecej osob, te pixeloze odstawia na bok
Majac 50 cali nie ma sensu
  • Odpowiedz
@Chilli_Heatwave: @goldpin: Najwazniejsze że sam Oczulus, czy myśle że także Valve dobrze o tym wiedzą i robią sobie grunt obecnie gdy przyjdą czasy kompletnego mainstreamu. Nie zrażają się i nie mają nie wiadomo jakich wyobrażeń że nagle będzie 10 gazylionów użytkowników.

Spokojnie sobie dopracowywują technologie po drodze wypuszczając co mają że zarażać coraz więcej osób.
  • Odpowiedz
@goldpin: przeciez cardboard byl tym gownogadzetem bo po co mi sprzet za prawie 2k usd gdzie w tekturce mam prawie to samo a jak podepne pod pc to pogram nawet w gry z pc. Sadze ze to sprawilo iz wiele osob odrzucilo od vr bo cardy byly czesto za darmo, masa gowna w sklepie play, brak optymalizacji. Niby dalo spojrzenie na vr masom ale tez pokazalo ee ten cardboars za 10zl
  • Odpowiedz
@Chilli_Heatwave: Ludzie lubią VR pomimo rozdzielczosci, ale dopracowujac rodzielczość zyskujesz większą bazę użytkowników. Jakbyś miał sobie narysować wykres, gdzie na osi Y byłaby liczba reprezentująca jakość VR, zarówno hardware jak i software, a na osi Z liczba osób zainteresowana VR, to wykres byłby mniej więcej liniowy ze słabym przyrostem, a powyżej pewnej wartości na osi Y zacząłby się boom i duży przyrost Z względem Y. My jesteśmy przed tą wartością na
  • Odpowiedz
Zgadzam się, cardboardy mogły zrobić dla VR wiecej złego, niż dobrego, chociaż cięzko ocenić, bo po kawąłku tektury nikt nie spodziewał się dobrej jakości doświadczenia. Obecnie znajomym mówie, że "prawdziwe VR", to tylko 6DOF + kontrolery 6DOF, reszta to taki kastrat. ;P


@goldpin: I tutaj wchodzi Quest, nazwa adekwatna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czekam ostro na ten foveated rendering bo rzeczywiście, ciągle słysze rozdzielczość / SDE gdy
  • Odpowiedz
@goldpin: Na bank wizualna beda karta przetargowa ale jakos Gear VR dlugo sie trzymal, byl na Note4, moze i 5 ale nie pamietam, potem S6, S7, S8 i teraz 9 jak dobrze pamietam. Dodatkowo Oculus GO, taki Gear VR bez telefonu, co prawda wersja 64gb to tyle co chca za Quest za polroku...
Pierw tektura a potem chinskie plastiki i aplikacje pozawalajace na granie z PC a to bylo dosc popularne
  • Odpowiedz
@Navari: Myśle że mogą być konkretne aplikacje/zastosowania wywołujace jakieś efekty depersonalizacji. Chciałbym podkreślić, ze nigdy nie miałem problemów z tym zaburzeniem, to tylko kilkurazowe, odosobnione przypadki.

SDE to funkcja dwóch zmiennych, rozdzielczości i % wypełnienia panelu pikselami. Panele produkowane specjalnie pod VR mają większy % wypełnienienia ekranu pikselami. Przy 4k na oko nadal moze być problem z SDE, jeśli nie zastosuje się paneli z odpowiednim % wypełnienia ekranu.

@Chilli_Heatwave: Szczerze
  • Odpowiedz