Wpis z mikrobloga

#gamedev jest jak Miriam. Niby wszystko pięknie ładnie, a tu ch*j.

Przygotowalem właśnie release demka 0.22.0 #deltav, po ponad tygodniu roboty, z nowym ładnym metalicznym shaderem, przerenderowanymi wszystkim sprajtami i w ogóle z cudami na kiju. I co? I segfaultuje. A debugowy build dla odmiany chodzi bez problemu. W edytorze też pięknie chodzi, oczywiście.

Nie mam siły dzisiaj szukać powodu, idę na browara. Sroki dla tych, co czekali.

#kodermakesgames
  • 10
  • Odpowiedz
@koder: przykro mi :D idz odpocznij i wyluzuj, to najlepsze co mozesz zrobic ^^. Jak zaatakujesz wypoczety to bedzie duzo latwieji szybciej. Udanego wieczoru!
  • Odpowiedz
@SpalonyHeretyk: Jakbyto prozą. Hm.

"Pracuje człowiek sobie nad grą. Prace prowadzi się w edytorze, w którym można sprawdzać jak gra wygląda i zmieniać ją na żywo. Gdy się już kończy, przygotowuje się wersję dla graczy, która powinna działać dokładnie jak w edytorze. No i ona, jak to się fachowo nazywa, wypierd*la. Programistę w tym miejscu ogarnia niesmak, jednak ma w rękawie asa - wersję identyczną, jednak spreparowaną tak, że w przypadku
  • Odpowiedz