Wpis z mikrobloga

to ze ma poparcie mjn nie znaczy ze od nich jest (jest szefowa stow. Ochocianie Sąsiedzi), to koalicja wielu ruchów miejskich


@cu0_: Jest kandydatką wystawioną przez MJN, może nie być nawet członkiem, ale pomysły MJN tak są złe (może nie wszystko, ale znakomita większość) że głos oddany na nich to strata głosu.

Sama kandydatka nie zaproponowała ważnych inwestycji np metro, ring wokół warszawy tak aby wywalić tiry
  • Odpowiedz
maja kiepskie podejście do komunikacji w mieście.

I byli przeciw mostowi Krasińskiego.

Nagonka na samochody.

Taki miejski terroryzm.


@modzelem: Sprawdź może, co oznacza słowo "terroryzm". Nie, nie ma nic wspólnego z chęcią ograniczenia ruchu samochodowego. Ja wiem, że politycy gadają dowolne bzdury, słowa nic nie znaczą, ale nie widzę powodu, by ich naśladować.
  • Odpowiedz
@Andreth:
Nagonka to jeden z problemów.
Generalnie samochody wcześniej czy później z miasta trzeba wywalić - żadne miasto nie wytrzyma takiej ilości samochodów. Problemem jest to,że robią to w złej kolejności.
W Warszawie komunikacja jest przeciętna, brakuje mostów, obwodnic, ringu, metra.
Po po poprawieniu komunikacji kierowcy sami się chętnie przesiądą do komunikacji.

Tej osobie generalnie brak dobrych pomysłów na Warszawę.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@witold54: to jest debil który jest oderwany od rzeczywistości, twierdzi np, że jest wystarczająco parkingów w centrum bo można stanąć w Arkadii xD
  • Odpowiedz
@BajerOp: no i ma rację bo parkingów w centrum jest wystarczająco, a nawet za dużo bo niektórymi ulicami ciężko przejść, a taki parking w Złotych Tarasach stoi w większości pusty
pytanie czy chcemy równać do europejskich stolic pod tym względem czy do Moskwy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@witold54: nie ma racji, pracuję tak, że muszę być np na pl konstytucji z ciężkimi torbami codziennie, jedna ma 22kg, i co mam #!$%@?ć z nimi ze złotych? Po za tym złote to prywatna inicjatywa, jakby prywaciarz nie zrobił to by nie było. Parkingów jest za mało stąd właśnie obstawione chodniki, potrzebne są podziemne parkingi. Śpiewak to oszołom na którego nie będę nawet marnował energii żeby przelecieć długopisem nad jego nazwiskiem.
  • Odpowiedz
@BajerOp: no to widzisz, Ty masz uzasadniony przyjazd - ok, ktoś zaraz powie, że wozi dzieci do szkoły w centrum - ok, ktoś zaraz powie, że ma problemy zdrowotne i musi jeździć samochodem - ok, ale nie zmienia to faktu, że jest mnóstwo osób, które mogłyby spokojnie zostawić samochód wcześniej na P+R i dalej jechać komunikacją, oczywiście im tego nie nakazuję, skądże znowu, jeśli chcą wjechać do centrum to droga wolna,
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@witold54: większość inwestycji publicznych się nie zwraca. Do tego już płacę za parking i za podziemny też bym zapłacił. Do tego muszę mieć jeszcze abonament mieszkańca jak parędziesiąt tysięcy osób w tym mieście. Widzę, że nie masz samochodu. Taki sam sposób myślenia byłby taki, że nie robimy ścieżek rowerowych dla tych co sobie chcą egoistycznie jechać rowerem to się nigdy nie zwróci. Komunikacja jest sprawna w Warszawie ale nie dostatecznie żeby
  • Odpowiedz
@BajerOp: z infrastrukturą samochodową versus np. jak podałeś rowerową jest ten problem, że ona w całości już jest, możemy oczywiście dyskutować o braku obwodnic, złym stanie niektórych nawierzchni itp., ale z grubsza możliwe dostanie jest się samochodem w każde miejsce Warszawy po odpowiednio do tego przystosowanej drodze i z grubsza możliwe jest zaparkowanie w każdej lokalizacji (pomijając na razie liczbę i dostępność miejsc - ale są obecne wszędzie). Sieć ścieżek rowerowych
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@witold54: niby korzystna ale znajdź miejsce pod blokiem bo za tym muszę to płacić a mieszkańcy np Żoliborza już nie więc wynajmują miejsce w Warszawie za darmo w takim razie
  • Odpowiedz
@BajerOp: ciężko znaleźć miejsce bo nie jest ich za mało, ale to samochodów jest za dużo. Wiem niby "frazes" używany często przez różnego rodzaju aktywistów, no ale trzeba przyznać, że taka prawda. Miasta, a szczególnie dzielnic bliżej centrum się już nie rozciągnie, nie ma fizycznie na to miejsca, chyba że zaczniemy wyburzać bloki pod nowe parkingi.
  • Odpowiedz
@BajerOp: to niech to robią inwestorzy prywatni, miasto ze swojej strony i tak zapewnia już mnóstwo parkingów, a jeżeli potrzeba jeszcze więcej to chyba byłby dobry biznes dla prywatnych inwestorów, no nie? a skoro tego nie robią to jak widać stopa zwrotu jest zbyt mała, kierowcy nie chcą płacić takich stawek, które pozwoliłyby aby inwestycja była rentowna
  • Odpowiedz
@modzelem: Chciał wyjść na fajnego a wyszedł znowu na klauna.

Ja cały czas czekam aż łaskawie powie z czego chce sfinansować ten swój festiwal obietnic.

@malinq: Tanajno mimo swojej bekowości jak mówi o czymś poważnie to jest rozsądnym gościem.
  • Odpowiedz
@BajerOp: po co od razu ta hiperbola, nie zakazać, ale finansować uczciwie, na równi z innymi środkami transportu, dlaczego jedna grupa ma być bardziej uprzywilejowana za wspólne pieniądze w imię własnej wygody
  • Odpowiedz