Wpis z mikrobloga

Ok, w sumie to chciałbym już skończyć tutorial zwany "odpal statek" i zacząć grać od nowa na poważne, tym razem nie robiąc spaghetti z bazy.

Pytanie co do statku: jak ciężkie są te ciężkie ataki po odpaleniu reaktora?

PSS Przerabianie zwłok na paszę bez modów to tak średnia zabawa, za duże straty morale... a jak się skumuluje z AI to omg :(

#rimworld #gry
  • 11
@Hipokryzja_Wykopu: No jest ciekawie, bo po prostu nie masz czasu na odbudowę i musisz ratować się tym co aktualnie masz pod ręką.
Ja grając na Phoebe Medium ostatecznie się wybroniłem, ale nawet zaczynając z 3,2k stali pod koniec musiałem rozmontowywać pierdoły na surowce, bo przeciwnicy atakują w iście radzieckim stylu- czyli potoki rusk.. to jest rajdowców albo mechów (rzędu 8-10 stonóg i masy tych mniejszych) wylewające się co 10-15h.
Jeśli
źródło: comment_VlRz5P86Vd1X07E3yjrmQQlKnSuJH83d.jpg
@tellet: Że baza nie przetrwa to ja wiem :) Będzie do przebudowy. Samych ścian nie będę wymieniał na skałę, bo to masakra, ale gaśnice + zapora z moździerzy + okazjonalne antigrain (mam teraz 3... zanim skończę statek i przebudowę bazy będzie więcej)
Do tego ten orbital cannon.

Czyli jakieś 20-25 fal ataków?
A i atak kieruje się na reaktor, czy ogólnie?

(gram na cass3)
@Hipokryzja_Wykopu: Ataki napierają na statek, stąd miałem podwójne ściany. Tyle tylko, że jeśli są po drugiej stronie bazy, to im to nie przeszkadza ergo nie będą iść naokoło. Raczej więcej niż 25 fal- tam masz bodajże 15 dni od kliknięcia przycisku do włączenia, rajdy masz przeważnie co 12h, to daje trochę ponad 30 rajdów.
Są one też odpowiednio mocniejsze- Tak jak normalnie odpierałem każdy rajd (te z "Refugee chased" tak samo)
@tellet: Ok, to dużo pomaga.
Jednak trochę więcej przebuduję niż myślałem.
W sumie teraz patrze że z tymi ścianami to nie aż tak źle - myślałem że tylko granit się nie pali.
No na coś trzeba wydać te 30k srebra.
@Hipokryzja_Wykopu: Ja rozwiązałem problem z ćwiartowaniem zwłok wywożąc je do drugiej osady. Zrobiłem sobie coś na zasadzie domku myśliwskiego z czterema kolonistami.
Jeden myśliwy dwóch kucharzy i jeden rolnik.
Myśliwy non stop dostarcza mięcho, rolnik ziemniaki i siano z farmy wewnątrz budynku. Kucharze przerabiają to na dobre dania.

Jak pojawiają mi się zwłoki w głównej osadzie to składuje je w oddzielnej chłodni i wysyłam przy okazji karawany odbierającej dobre posiłki z
@Harcownik: W sumie genialne :)

Dla mnie dalej za wiele zachodu, ale zrobię to kiedyś dla samej zabawy.
Póki co potrzebuję tylko karmy dla ok. 20 muffa do wożenia stali wykrytej przez long range scanner i tyle.

Najlepiej chwilowo wychodzi mięso tych robali co atakują z ziemi. Zastanawiam się czy nie da się ich farmić? Zostawić sobie jeden/dwa hive i pozwalać się rozrastać atakując co jakiś czas?

Dalej przerost formy nad