Wpis z mikrobloga

@NiewielkiKonikPolny: Szczerze mówiąc nie wiem co masz na myśli. Z taką mocą i tak nie jeżdżę po ścieżkach publicznych, bo mnie samego bolą oczy od tego światła. Lampka skierowana celowo prawie na wprost, by pokazać moc tego diabelstwa. Dodatkowo przekręciłem ją tak, by świeciło poziomo nie pionowo. Gdy skierowana jest w dół nie ma mowy, by komuś to przeszkadzało, gdyż świeci to bardziej na boki-rozproszonym światłem aniżeli w dal.
@NiewielkiKonikPolny Mały błąd, lampka skierowana tak, by świeciła pionowo a nie poziomo.
@civi88 http://readme.maven.pl/wp-content/uploads/2014/07/uchwyt-kask.jpg Korzystam z takiego uchwytu. Paskudny jest, ale mega wytrzymały i świetnie trzyma lampkę.
@cykus Niestety nie wiem ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jak już wspomniałem tuningiem zajmował się człowiek z forum światełka.pl. W lampce jest również przelutowana 'pastyla' od baterii, gdyż seryjnie potrafią z nią być problemy. Dodatkowo zamontowany jest inny sterownik tak by można
Szczerze mówiąc nie wiem co masz na myśli.

Użyłem skrótu myślowego. Może faktycznie nieprecyzyjnie. Lustro wokół LEDa (i kolimator dodatkowo) odbija częściowo promieniowanie, które padając na powierzchnię tworzy słabiej świecący okrąg (lub inną strukturę) wokół silniej świecącej plamy światla pochodzącej bezpośrednio ze świecącej struktury LED. Nazwałem to sobie stożkiem.
Ten opis jest pewnym uproszczeniem i zakłada, że LED jest idealnym źródłem lambertowskim i nie występują zjawiska na powierzchni bocznej struktury świecącej.

Z
@NiewielkiKonikPolny: Z tego co mi wiadomo ten kolimator jest również (nie wiem jak to nazwać) "zblurowany"(?) tak by świecił rozmazanym światłem. A jeszcze dodatkowo została zmieniona diod led z białej na bardziej żółtą, zbliżoną do światła naturalnego. Jak już wspomniałem, dbam o innych użytkowników ścieżek jak tylko mogę.
@motoinzyniere: W takim trybie owszem, ale w takim trybie się nie jeździ, bo to świeci lepiej niż nie jeden motocykl. Na ścieżkach w zupełności wystarcza 15% i tak też jeżdżę. W takim trybie latarka świeci ~4-6 godzin w zależności od warunków atmosferycznych jak i stanu ogniwa. Zawsze możesz również zapakować dodatkowe ogniwa do plecaka. Convoy ten posiada tryb sprawdzania stanu ogniwu (3-krótkie kliknięcia- latarka zaczyna migać kilkukrotnie co odzwierciedla stan naładowania