Aktywne Wpisy
Hascospet +2
#zwiazki #alkoholizm #psychologia
Jestem z dziewczyną i ciągle chleje przez nią, ona nawet nic nie robi złego tylko ja cały czas myślę, że zaraz mnie zostawi albo zerwiemy. Popadam w jakąś manie i jak ona mówi np że potrzebuje chwile spokoju bo musi coś tam załatwić to ja to od razu odbieram, że nie chce mnie widzieć ale potem normalnie sie widzimy i gadamy przeżywam to jak by mnie rzucała codziennie, jestem
Jestem z dziewczyną i ciągle chleje przez nią, ona nawet nic nie robi złego tylko ja cały czas myślę, że zaraz mnie zostawi albo zerwiemy. Popadam w jakąś manie i jak ona mówi np że potrzebuje chwile spokoju bo musi coś tam załatwić to ja to od razu odbieram, że nie chce mnie widzieć ale potem normalnie sie widzimy i gadamy przeżywam to jak by mnie rzucała codziennie, jestem
Megasuper +2
Daj sobie szansę
#filozofia
Komentarz usunięty przez moderatora
Jak Cię tak bardzo pepsyna interesuje, to idziesz do liceum na profil biologiczno-chemiczny i masz kilka kartek A4 z nazwami hormonów, ich funkcjami i sposobem działania.
@nvme: Jojczą nawet na wzór skróconego mnożenia i obliczanie niewiadomych xD
@nvme: To może po prostu nie uczyć tego wcale? Po co niepotrzebnie zapychać ludziom życie udając, że uczy się ich czegoś potrzebnego?
Obecną podstawówkę spokojnie dałoby się skrócić o przynajmniej rok, jeśli nie dwa lata. Do tego szkoły średnie powinny być już profilowane po zawód
@nvme: Dlatego powinni selekcjonować, czego uczą. A jak już wybiorą, czego warto uczyć - powinni robić to dobrze i dać uczniowi poczucie, że zrozumiał, co to jest i po co. A nie - dużo, ale po łebkach.
No to jest akurat wina obecnego programu nauczania, czemu sam sobie strzelasz w stopę?
I wszystko wskazuje na to, że to się nie sprawdza. Poza tym to nie jest żadna nauka podstaw. To jest wiedza zgłębiana na losowo głębokość, aby
-Co to znaczy ze woda jest dipolem?
-To znaczy ze woda ma wlasciwosci polarne.
Tyle
http://www.chemia-gimnazjum.info/index.php?podstrona=powtorka Po co marnować czas na uczenie typów wiązań chemicznych? Na tlenki, wodorotlenki, sole, rodzaje skał, gleb, minerałów? Co dokładnie uczeń zyskuje z tej wiedzy?
A odpowiadając - uczeń zyskuje wiedzę na temat otaczającego go świata - na temat jego budowy i natury. Dzięki temu dowiaduje się, że może lepiej nie zjadać kreta, bo zawiera wodorotlenek sodu, a ten - jak pamięta z lekcji - jest silnie żrący.
To takie samo gadanie jak to, po co uczniom
@Akilles: No to mówię, mieliście system pruski na zajęciach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Od podstawówki/gimnazjum nie pamiętam za bardzo, żeby był jakikolwiek przymus wyuczenia się wzorów. W ogóle nie pamiętam, żeby w gim albo lo wchodziły jakieś nowe wzory poza deltą. Większość rzeczy jak pole, objętość brył itp były w podstawówce. Prawdę mówiąc nawet nie pamiętam kiedy wzory skróconego mnożenia weszły