Wpis z mikrobloga

Sprzedawca napisał do mnie że nie będzie mógł zrealizować zamówienia i wysłać produktu przez nieokreślony 'system error'. Zamówienie było w przedsprzedaży, wszystko opłaciłem i teraz piszę do mnie z prośbą o anulowanie zamówienia. Zdziwiłbym się gdyby produkt był usunięty że sprzedaży ale nadal jest, do tego 30% drożej niż zapłaciłem. Jakikolwiek brak reakcji z mojej strony może spowodować że sprzedawca wyśle produkt czy jedyne co dostanę to zwrot kasy? #aliexpress #zakupyzchin
  • 5
@sylwek2k jednak mimo wszystko mam info w aplikacji, jeśli sprzedawca nie wyślę przedmiotu w ciągu 3 dni to zamówienie zostanie automatycznie anulowane. więc w sumie też dziwi wiadomość od chińczyka żebym sam anulował zamówienie
@Maychey: pewnie do czegoś mu to się liczy - jak Ty anulujesz zamówienie to będzie na Ciebie, jak on anuluje zamówienie bo się nie wywiąże to straci w statystykach ( ͡° ͜ʖ ͡°)