Wpis z mikrobloga

#tmobile #internet #internetmobilny #oszukujo

Mirki mam problem z fakturą z T-mobile. Przyszła mi dziś faktura za internet mobilny o 20 PLN większa niż powinna. Zadzwoniłem na infolinie operatora i tam dowiedziałem się, że została aktywowana usługa premium i że to nie ich sprawa, a z wontami mam się kierować do firmy Mobiltek S.A. bo to oni są dostawcą tej usługi premium. Sęk w tym, że ja nic takiego nie uruchamiałem, wszedłem na modem i znalazłem SMSy aktywujące mi tę usługę. Napisałem już reklamację do tego całego mobiteku, zobaczymy czy coś odpowiedzą. Mogę zrobić coś jeszcze w tej sprawie?
Pobierz Kauabang - #tmobile #internet #internetmobilny #oszukujo

Mirki mam problem z faktu...
źródło: comment_Ao0B9NyDydeDzwDiC0BP59c0J2wOcS3e.jpg
  • 3