Wpis z mikrobloga

#ciota
Opel Vectra 2.5 V6 2,5k zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kiedy widzę takie auta to pierwsze co się nasuwa na myśl, to kto zamówił taką konfigurację. Większość Vectr z 2.5 to były raczej topowe konfiguracje, skóry, felgi, czarny lakier, srebrny, etc. Natomiast tutaj mamy kompletnie odwrotnie. Vectra w grzybokolorze zielonym, typowym dla jakiś biedawersji na Polskę 1.6 8v, góra 1.8. W środku też raczej bieda, kierownica bez obszycia, zwykłe szmaciane fotele, żadnych grzanych dup. Na sam deser ten ktoś był z Polski, bo fura polski salon, wciąż na #czarneblachy Niezły sleeper, nie jednego może zaskoczyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://www.olx.pl/oferta/opel-vectra-2-5-v6-177km-CID5-IDxKaYX.html


#samochody #motoryzacja
Eternitzazbestu - #ciota 
Opel Vectra 2.5 V6 2,5k zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kiedy widzę taki...

źródło: comment_ysJMK83Qq2589kLJ7MFHmpvmZAmQewaZ.jpg

Pobierz
  • 17
@Eternit_z_azbestu @ejrafi Na kierownicy była skóra ale ją ktoś zdarł bo się przetarła. Kierownica fabrycznie nieskórzana ma inną fakturę na obręczy...xD

Poza tym:
- klima automatyczna
- elektyczne szyby przód
- duży komputer pokładowy.

Lakier to typowy dla przedlifta zielony metallic, czego od niego chcieć? W zasadzie do full opcji brakuje mu elektrycznych szyb tył, foteli kubełkowych lub skórzanych, grzanych dup i ciut wyższej serii radia.
@Eternit_z_azbestu: miałem takie cudo ale w kombi i po lifcie, 2.5 V6 170KM z automatem. ile vw, audi, beemek się pogasiło spod świateł to głowa mała. tylko jarała w #!$%@? paliwa. miałem na skórach, climatroniku, z dużym kompem, sterowaniem radia z kierownicy (fabryczne CD i fajnie grało), alusy oryginalne. jedynie rdza jej nie oszczędzała na progach ale zamalowałem po taniości i śmigałem dopóki uszczelka pod głowicą nie poszła od tego #!$%@?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Eternit_z_azbestu: miałem srebrną szczałe w wersji cdx. Kurde przecież w tym aucie EGR kosztował tyle co całe auto :) pamiętam jak przestała palić na jeden garnek to nowy rozdzielacz zapłonu kosztuje 1k :D
@Eco_Driver: Dokładnie, to jest Elegance, czy tam CDX(nie chce mi się sprawdzać), ale drewno świadczy, że najwyższa wersja.

W Astrze G najwyższa była Elegance- drewno plus welur, a wyposażenie też nie musiało być pełne, bo to była po prostu standardowa, bez wyposażenia ekstra, najwyższa wersja.

wręcz świetny, większość z gazem jest


@GrindujTopy: Tylko kto o ten gaz dba i nie uciera szkłem wiadomo czego? Tanie auto z gazem założonym to