Wpis z mikrobloga

#samochody #offroad #motoryzacja #toyota A jakby tak Land Cruisera... w benzynie i mu gaz założyć?
Bo jak mam to auto budować pod siebie i włożyć 150-200% ceny zakupu, to chciałbym by posłużyło 10 albo i 20 lat. Więc może tak się lepiej zabezpieczyć przed ewentualnymi przepisami szykanującymi diesle?
Co myślicie np. o prado J12 w benzynowej V-szóstce 1GR-FE? Wiem, że jest ich mało, ale da się znaleźć.
  • 9
  • Odpowiedz
@Crow7422: Wiem ile pali, ale to auto nie ma być do jazdy na co dzień, tylko na wyjazdy wakacyjne. Z rodziną to przeboleję, a z kolegami to ejst składka na paliwo więc i tak wychodzi tanio nawet przy 16 litrach.
  • Odpowiedz
@Tezluar: Np. 43 tysiące za V6 z LPG i przebiegiem 330 tysięcy z polskiego salonu. Przebieg mnie w tym aucie mniej martwi niż polski salon, bo jak auto wszystkie zimy jeździło w Polsce to tam może być na wejściu 10 tys. do włożenia w korozję.
  • Odpowiedz
43 tysiące


@Neoplan: Dlatego ja do lekkiego terenu kupiłem Sorento I za cenę praktycznie "sortowanie od najniższej" i do tego trafiłem na egzemplarz ze zregenerowanymi wtryskami, głowicą i zdrowiuteńką ramą. Niestety nie miałem aż tyle szczęścia do reduktora, aczkolwiek szczęśliwie wysiadło sprzęgło wielopłytkowe, a nie łańcuch z zębatkami. Może niedługo uda mi się to naprawić xD
Jak się kładę spać to nie ma dnia żebym nie #!$%@?ł na te tarczki. Jakby
  • Odpowiedz
@Neoplan: Ogólnie reduktor jest firmy BorgWarner, więc raczej trzeba szukać w USA jakichś powiązań. Ja mam wersję TOD (torque on demand). Montowali jeszcze wersję EST, która miała przód dołączany za pomocą sprężarki i do tego miała tryb 2H i 4H (co da się też zastosować w TOD tylko trzeba przerabiać przełącznik na patencie). Ma tryb automatyczny, który mierzy prędkości przedniego i tylnego wału oraz LOW który odpala reduktor x2.5 i spina
  • Odpowiedz