Aktywne Wpisy
WielkiNos +415
Jak szłam kiedyś w maju nad Morskie Oko, na szlaku leżał jeszcze śnieg a w oczy wiał silny wiatr myślałam tylko o tym ile jeszcze i że mi zimno w nos. Byłam przekonana, że faceci mają podobnie. Okazuje się, że nie bo według lewactwa jedyne o czym myślą faceci na zaśnieżonym szlaku to zabawić się z przechodzącą akurat obok babą.
#lewackalogika #bekazlewactwa #wysokieobcasy #gory
#lewackalogika #bekazlewactwa #wysokieobcasy #gory
Silimarillo +15
Ja #!$%@? nie ogarniam. Typiara poznana na #tinder, dwa spotkania zajebista gadka czuć że też się stara. No czuć chemię, są małe motylki w brzuchu. Sama proponuje kolejne spotkanie, sama wymyśla co będziemy robić w tym okresie podczas pisania leci fajny flircik. W dniu spotkania jeb ja cię przepraszam babcia chora nie dam rady. No #!$%@?, spoko wypadają różne sytuacje xd I #!$%@? od tamtej pory udaje że nie istnieje xdxd
Sprzęt przyszedł uszkodzony odesłany już 20 grudnia do tej pory brak statusu reklamacji, sklep albo nie odpowiada albo odpowiada po 5 dniach z informacją, że czekają na informację z serwisu.
Poszedł mail do Rzecznika Praw Konsumenta w tej sprawie, ale chciałbym dowiedzieć się czy ktoś z nimi walczył.
W googlach opinie o nich tragiczne a na ceneo b.dobre. Niestety nie sprawdziłem google :/
#nets #kiciochpyta #afera #sklepyinternetowe #kupujzwykopem #pytanie
@M4h00n: każdy, zobacz opinie, kiedyś to nazywało się RAM-NET ( ͡° ʖ̯ ͡°)
jak minął ponad miesiąc uderzaj do swojego lokalnego Rzecznika Praw Konsumenta (nie udzielają raczej porad online), bo może reklamacja już została uznana na Twoją korzyść "z automatu"...
@M4h00n: Współczuję XD Tam się nie kupuje... W ogóle robią mega problemy ze zwrotami 14-dni przez neta i opłaty doliczają ze plomby z otwartego kartonu jak po prostu przetestujesz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak pisał koleś co monitor chciał zwrócić xD
Oczywiście napisałem do sklepu że jestem w kontakcie z rzecznikiem itd że łamią prawo konsumenta itd.
Oceny na Ceneo chyba kupione bo naprawdę są dobre.
U mnie zakup i przesyłka spoko. Nie czekałem długo problem jest z reklamacją ciągle odpisują że czekają na odpowiedź z serwisu i ich ponaglaja....
Moja reklamacja jest
Popisałem trochę z e-poradnia, w mailach do sklepu napisałem że mam kontakt z rzecznikiem.
Cytowalem co mi pisał rzecznik.
Zadzwonili (sami z siebie), przeprosili i wysłali hajs w ciągu chyba 2 tyg.
Więc skończyło się tak że hajs odzyskałem. Ale trochę nerwów mnie to kosztowało i czasu. Nie tak powinno się to odbywać.
Nie mam problemu ze faktem że wysłali wadliwy sprzęt. Zdarza się. Ale poziom obsługi klienta i reklamacji jest