Wpis z mikrobloga

Przy całym zachwycie nad lidlem, chciałem napisać że po wprowadzeniu bezprzewodowych słuchawek dla kasjerów poziom obsługi poleciał na ryj.

Pracownicy najcześciej zajęci pier*oleniem głupot, nie słyszą co się do nich mówi, mijają minuty zanim ogarną że im ktoś położył gotówkę, klienci nie wiedzą czy mówią do nich czy do siebie.

#lidl #biedronka
Uri_ - Przy całym zachwycie nad lidlem, chciałem napisać że po wprowadzeniu bezprzewo...

źródło: comment_Z4PbQorQaxsIeALTBQ3phcTWxgrasehG.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
@Uri_: też mnie to wkurza, stoję przy kasie, kasjerka gada coś do słuchawki i nie wiem czy to do mnie, czy to kogoś. Do tego żeby zjarzyła się, że płacę kartą czy gotówką też mija nieco czasu...
  • Odpowiedz