Wpis z mikrobloga

@sylwke3100: Kasa ulotniła się przynajmniej dwa razy: raz gdy demontowano starą, drugi raz (tym razem unijna) gdy budowali nową.
Dla mnie jest sens taki, że można śmignąć na kole nad Siemianowicką w stronę Żabich Dołów bez konieczności zjeżdżania, przekraczania ulicy, i podjeżdżania na nasyp. Mnie ona pasuje.
zablokowali tym samym odbudowę torów do Warsztatów GKW


@KapralWiaderny: to specjalnie zrobili żeby sylwkowi3100 i innym mikolom dupsko pękło xD a tak na serio, to ruszyć tego nie można przez jakieś 2 lata, bo niby będzie "defraudacja środków", ale lekko przesunąć można i walnąć tor wąkotorówki. Tylko jak to dalej połączyć z torem przy dworcu? musiałaby być rónoległa lina wzdłuż Killara. Bo chyba odbudowywać tego wzdłuż dawnej linii przez Łagiewniki i
@sylwke3100: Można szybciej przejść ze starego Rozbarku na nowy. Jak istniał stary wiadukt, to sam często po nim chodziłem, ino w pewnym momencie było to już dość niebezpieczne, bo jego nawierzchnia nawierzchnia istniała tylko teoretycznie ;)

@Tosca303: Ponieważ inwestycja jest finansowana ze środków z UE przez kolejnych 5 lat trzeba utrzymać tzw. "trwałość projektu". W tym czasie żadne przesuwanie nie wchodzi w grę, bo miasto musiałoby zwrócić środki. Jedyne co
@sylwke3100: Moim zdaniem trasa przez Żabie Doły byłaby najlepsza, bo Wąskotorówka uzyskałaby dostęp do kolejnej atrakcji turystycznej, która w dodatku jest szczególnie wartościowa pod względem krajobrazów. Oczywiście połączenie z warsztatami byłoby najlepszym rozwiązaniem, ale już samo wydłużenie linii do Rozbarku byłoby dużym krokiem w przód, szczególnie w kontekście planowanego utworzenia centrum wspinaczkowego na terenie kopalni.
@sylwke3100 Mogę tylko dodać, że osobiście mówiłem podczas konsultacji dotyczacych rewitalizacji Warsztatów o takim zaprojektowaniu wiaduktu, aby w przyszłości nie było problemu z ułożeniem na nim toru. Na konsultacjach były obecne również osoby z UM Bytom, więc zdawały sobie sprawę z tego, że kładka tylko dla pieszych i rowerów uniemożliwi doprowadzenie toru do Warsztatów. Zresztą o czym my tu mówimy - już na pierwszym spotkaniu w sprawie rewitalizacji nikt nie brał pod