Wpis z mikrobloga

BOMBEL, wiem że lurkujesz wypok, może nie codziennie, ale z okazji premiery Twojego gniota (z szacunku do muzyki nie mogę nazwać tego piosenką) zapewne chcesz sobie poczytać jak tu ludzie po Tobie jadą.

Weź, #!$%@?, zajmij się czymś innym, nie wiem, sadź marchew, tłucz się w oktagonie, wal konia na czas, cokolwiek. Nie wchodź w muzykę, bo to co zaprezentowałeś na tym swoim gniocie woła o pomstę do piekła i nieba jednocześnie. Bit to Ty chyba dostałeś za darmo od Crapowego Bejgera aka @Monsterlog. A wokal/rapsy? #!$%@?, człowieku! Jesteś takim beztalenciem że musisz cały kawałek jechać na autotune, a w momencie gdy zaczynasz śpiewać to autotune się #!$%@? zaczyna palić bo nie jest w stanie nadążyć za Twoim fałszowaniem. Nie jestem specem od techniki rapowania, ale brzmi to jak jakieś #!$%@? rapsy dla dzieci puszczane w teleranku. Tak, wiem, Twoja widownia to właśnie dzieci, więc tutaj masz strzał w dziesiątkę xD Mogę śmiało powiedzieć że Twój poziom to mniej-więcej mix Waszki G i Lecha Rocha Pawlaka.

To że masz 1,3 mln subów nie czyni Cię z automatu dobrym raperem/wokalistą. Nie będę Ci też dawał rady żebyś zainwestował trochę więcej pieniążka w podkłady muzyczne, bo po prostu na Ciebie to #!$%@? szkoda lepszych podkładów XD

Raperzy latami ćwiczą i ulepszają swój warsztat żeby reprezentować jakiś poziom, więc Twoja twórczość jako (prawdopodobnie) bogatego chłopaczka któremu się zachciało robić karierę muzyczną jest jak plucie im w twarz. To samo wokaliści, a Ty zapiąłeś autotune na full obrotach, brzmisz jak gwałcona koza, ale i tak i #!$%@? jesteś z siebie zadowolony xD

Ale o czym ja tu mówię, dzieciaczki #!$%@?ą Ci wyświetleń, kasa od YouTube wpadnie, a Ty będziesz mógł dalej pompować swoje nadęte ego.

#danielmagical #patostreamy #pseudomuzyka #boxdel
d.....i - BOMBEL, wiem że lurkujesz wypok, może nie codziennie, ale z okazji premiery...

źródło: comment_ERrSSBmEjVkcEKegmrKoXsdvKl9ywUcn.jpg

Pobierz
  • 12