Wpis z mikrobloga

Kupiłem produkt na #allegro na firmę. Otrzymałem inny niż zamawiałem, niestety nie było już czasu na wymianę (potrzebowałem go "na już"). Teraz przez formularz allegro wybrałem opcje zwrotu (nie minęło 14 dni), jednak otrzymałem informację od sprzedającego, że niestety na firmę nie ma możliwości zwrotu (tak tak, nie jestem konsumentem itd.) i proponuje wymianę na dobry produkt. Nie było by problemu, gdyby nie to, że w związku z zaistniała sytuacją musiałem kupić właściwy przedmiot gdzie indziej (co wygenerowało dodatkowe koszty) i nowy nie jest mi już potrzebny (potrzebowałem go tydzień temu!). Co mogę zrobić?
#prawo #kiciochpyta
  • 10
@klantik: Słabią mnie takie firmy. Popełniają błąd przy wysyłce, a później zero elastyczności. Nie bo nie. Przecież to nie jest tak, że im nie wolno przyjmować zwrotów od firm. A w przypadku kiedy to oni popełnili błąd, nie powinni się zasłaniać prawem konsumenckim.