Wpis z mikrobloga

No w mordę kiedy to się skończy. Bierzesz T6 krążka, rzuca Cię na dwa CV w tym jednego T8, a ponieważ jesteś na dole drabinki bo grasz z okrętami T7 i T8 więc oczywiście obydwa CV upierają się na ciebie. I co z tego że strąciłem im 31 samolotów. Całą grę musiałem kręcić lewo- prawo, prawo lewo. Zmiana aa na burcie gówno daje bo i tak cv atakuje cię środkiem. W pensacoli czas przestawiania dział jest taki, ze po chwili nie jesteś w stanie już w nic strzelać bo od ciągłych nawrotów działa po prostu są zawsze z innej strony. A CV ma ciągle następne samoloty które nad tobą spamuje. Wynik przy 31 strąconych samolotach - 29k dmg. To w mordę jest gra w okręty czy strzelanie do kaczek. Dajcie mi celowniczek i będę naparzał w te samolociki. Jeżeli @WG_Lumberjack chcieliście zniechęcić graczy do gry to chyba wam się to udaje. Mam ponad 17k bitw w tej grze i zaczynam naprawdę mocno się zastanawiać nad jej porzuceniem. Dzięki wielkie. Może wprowadźcie możlowść odznaczenia że nie chcę być losowany z cv. Będę czekał dłużej na bitwę ale nie będę się wkur... potem. Bo teraz zaczynam dostawać białej gorączki.
#worldofwarships #mirkowows #wows
Slay72 - No w mordę kiedy to się skończy. Bierzesz T6 krążka, rzuca Cię na dwa CV w t...

źródło: comment_gxDGvtba5fXXPiNbJBIXGwRN8AyuTBsE.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
@pluski: ależ spoko, pływaliśmy w trzy okręty - ja Pansacolą, a obok mnie Dallas i Dunkierka z którymi razem grałem, Był jeszcze Hensyang ale po chwili zginął . Dropnęło nas po jednej stronie i pływaliśmy razem. Dallas zdjął im w tym czasie 19 samolotów i nastrzelał 32k ( szybszy obrót dział ma - hehe). Więc to nie tak że pływałem sobie sam. Po prostu nie jesteś w stanie się obronić przed
  • Odpowiedz
@pluski: każdy, kto choć trochę ogarnia wowsa wie, że tak się nie da grać na dłuższą metę. Takiego bloba może trudniej zrzucić, ale storpedować na przykład czy ostrzelać dużo łatwiej. Ta gra nie jest aż tak mało dynamiczna, żeby to uchodziło na sucho.
No i zauważasz ironię sytuacji, trzeba x okrętów, żeby obronić się przed jednym lotniskiem? Balans wpierjot nachui. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@system_shock pojedynczy okręt powinien być łatwym celem dla lotnictwa inaczej to samoloty będą totalnie bezużyteczne i będą używane najwyżej do spotowania więc po co lotnictwo w grze. Zobacz nawet na 2WŚ jak lotnictwo waliło w okręty będące we flotach
  • Odpowiedz
@Slay72: Przed reworkiem by Cie jedno CV mogło rozwalić szybciej i z mniejszą ilością strat w samolotach, tutaj dwa CV atakowało Cię i poniosło spore straty, zapewne przez kolejne 2/3 bitwy były bezużyteczne jeśli nie do końca bitwy ¯\_(ツ)_/¯

Teraz wciska F samoloty posłusznie wracają


Co po hotfixie powoduje teraz rozwalanie wszystkich samolotów z squadronu jak się to robi przy 2-3 okrętach (stąd te liczby zestrzeleń, przed hotfixem pewnie nie odnieśli
  • Odpowiedz
@Fusofuso: sorry ale w życiu. Przed reworkiem cv nie podleciało by do penacoli z rozbiciem bo straciło by samoloty atakując. Potem respawn samolotów minutę czy więcej lub to co pozostało musiało by wrócić na lotnisko po bomby/torpedy i ich załadunek, czas na dolecenie do mnie znowu minutę czy dwie, więc tych ataków cv byłoby trzy - cztery, czyli tyle ile mam rozbicia. A teraz lata na demną i rzuca torpedy z
  • Odpowiedz
Przed reworkiem by Cie jedno CV mogło rozwalić szybciej i z mniejszą ilością strat w samolotach, tutaj dwa CV atakowało Cię i poniosło spore straty, zapewne przez kolejne 2/3 bitwy były bezużyteczne jeśli nie do końca bitwy ¯_(ツ)_/¯


@Fusofuso: Przed reworkiem eskadra zrzucała torpedy i wracała na ponowne podwieszenie torped pod samoloty. Teraz za zrzuca po kilkudziesięciu sekundach. Co z tego jak zadają mniejsze obrażenia jak muszę wybierać - albo płynę
  • Odpowiedz
@datmoor: Przed reworkiem ogarnięte CV na IJN potrafił Ci zdjąć 70-80% hp przy jednym podejściu (na wyższych tierach), więc coś za coś. Teraz mniejsze dmg ale częściej.

kiedyś cv musiał się zastanowić czy opłaca mu się atakować krążka, czy straci połowe eskadry która przydała by się w end game. Teraz #!$%@?. A tak jak @Slay72 mówi, rozbić masz kilka, a samolotów nieskończoność


Kolejny genialny mit który wygłaszają osoby które nie mają
  • Odpowiedz
@Fusofuso: Wiesz nie chce się spierać ani kłócić bo nie grałm cv za dużo, mówie z perspektywy gracza innych typów okrętów. A bitwy na 2 cv na bitwę to była rzecz raczej niespotykana wcześniej, więc nawet jak jeden cv odnawia eskadry to lata drugi.
Przed reworkiem jakoś byłem w stanie bardziej rozkminić skąd nadejdzie atak torpedowców, teraz trochę mniej. Nie wiem z czego to wynika. Może że lotnie jakoś agresywniej grają,
  • Odpowiedz
Więc jeśli stracisz wszystkie samoloty, następna pełną eskadrę będziesz miał po około 10-15 minutach (w zależności jaka nacja i który typ samolotów).


@Fusofuso: zapomniales dodac, ze chodzi o eskadre danego typu. Wiec np. zanim odnowia sie torpedowce, masz jeszcze bombowce nurkujace i z rakietami - co powoduje, ze czekanie sie skraca dosc mocno i to nie jest tak, ze przez 15 minut CV jest wylaczone z walki.
  • Odpowiedz
@bidzej:

na starcie masz samoloty na NIECAŁE dwie eskadry danego typu


Napisałem wyraźnie: DANEGO typu
a są 3 typy lub 2 typy samolotów (w przypadki premki HMS). W pierwszych 5 minutach gry możesz się ze wszystkich wystrzelać szybciej niż nawet przed reworkiem (tym bardziej w aktualnej mecie gdzie 90% okrętów jest robione pod AA)
  • Odpowiedz
@bidzej: no więc punktując to co napisałeś @Fusofuso - mam po dwie niepełne eskadry każdego typu. Startuje pierwsza - dolecenie do celu kilkanaście/dziesiąt sekund. Masz do dyspozycji trzy ataki na tę eskadrę. Atakujesz raz z jednej strony ja krecę, wiec już nie strzelam z dział, bo muszą mi się przestawić - nadążyć za sterem. Za chwilę jesteś z drugiej strony i atakujesz. Po czy powtarzasz trzeci raz. Zajmuje Ci to kilkadziesiąt
  • Odpowiedz
@Slay72: No to jutrzejszy mikro patch na pewno cie "ucieszy"

Dziennik zmian:

Naprawiono błąd powodujący ogromne obrażenia od eksplozji AA na VIII poziomie;

Dostosowano progresję uszkodzeń eksplozji AA na wszystkich poziomach;

Rozwiązano niektóre problemy z ciągłym obliczaniem DPS. W rezultacie ciągły DPS został skorygowany o 5% na wszystkich okrętach;


Najwiekszym problemem obecnych CV jest to że powinny pojawiać się tylko na zasadzie 6 poziom lotniska +2 poziomy statków 8 poziom +2
  • Odpowiedz
@LosB: Zapewne tak:) Chociaż tu nie chodzi o to, żeby którakolwiek ze stron miała przewagę spowodowana błędem, tylko o to aby to miało ręce i nogi - tak, pamiętam, to tylko WG i skoro nie umieli zrobić balansu cv w poprzedniej mecie przez ponad trzy lata to nie zrobią balansu nowych cv w ciągu trzech kolejnych. Ale cóż pomarzyć wolno każdemu, a i żółć czasami wylać też trzeba:D
  • Odpowiedz