Wpis z mikrobloga

@kubi_: co do HL to odpuściłabym. W polskiej dystrybucji ciężko jeśli chodzi o automat w tej cenie, jeśli nie chcesz szukać daleko, to popatrz na allegro, czasem są Seiko 5 w fajnej cenie do wyrwania. Albo zajrzyj na np. creationwatches i poszukaj jakichś orientów, citizenów czy seiko.
@kubi_: szanuje za wostoka (ʘʘ) tak z czysto funkcjonalnego punktu widzenia, skoro do garnituru to nie lepiej kwarc? Nie będzie nieużywany wymagał tyle uwagi co automat. Chyba że dość często zdarza Ci się nosić garnitur, wtedy inna sprawa.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@corka_mirka: właściwie to nie znam się za bardzo na zegarkach, ale myślałem że mechaniczne są bardziej trwałe od kwarcowych, garnitur noszę "raz na ruski rok", raz na miesiąc/dwa
@kubi_: automat wypadałoby chociaż raz na tydzień czy dwa ponosić, żeby dłużej zachowywał sprawność i trzymał dokładność. Rodzaj mechanizmu raczej nie będzie miał wpływu na trwałość, a jedyna opieka, której wymaga kwarc to raz na rok bądź dwa lata wymienić bateryjkę. Ewentualnie możesz poszukać jakiegoś używanego nakręcanego ruska, które mają przeważnie ok. 34-36mm bez koronki, więc idealnie nadają się do garnituru (chyba że masz rękę jak niedźwiedź), ale wtedy podobnie jak
@corka_mirka: wybacz, że tak prosto z mostu i oficjalnie tutaj. Czytam sobie od jakiegoś czasu Twoje wpisy (trafne bardzo i ciekawe, że aż miło poczytać) i dopiero teraz do mnie dotarło, że używasz formy żeńskiej w wypowiedziach... Mam nadzieję, że Cię nie urazilem. Po wypowiedziach to bardziej Mirek niż Mirabelka. "falszywyrozowypasek"??
@kubi_: no to Jeszce inaczej. Przekopiuj zdjęcie tego Henry tutaj. Zobaczę, który to jest i poszukamy może alternatywy. Coś o podobnej estetyce. Widziałem, że w tych Henry "open heart" jest jakaś Miyota wsadzona i to byłoby nieźle. Miyota to Citizen, tak więc może rozejrzymy się za jakim podobnym w tym budżecie.
@corka_mirka Pani pomoże?? :-)