Wpis z mikrobloga

@Lifelike: xD jak widać nie warto w tego trupa (przewozy pasażerskie koleją) inwestować, nie ma na to rynku, chwilowy wzrost spowodowany jest propagandą sukcesu i zakupem tych pendolind i innych bredni. Jednkaże nie może to powstrzymać naturalnego dążenia człowieka do wygody - indywidualny transport autami, budowa nowych dróg i autostrad to jedyna możliwa droga rozwoju.
@Student_AWAS: Tak samotowarowy transport kolejowy - 20% całkowitego, od lat na tym samym poziomie z delikatnym spadkiem udziału, no ale hurr durr intermodalność - #!$%@?, że nikt oprócz państwowych molochów z tego nie korzysta (ropa i gaz, nawozy, węgiel do elektrowni, drewno z lasów państwowych - to już pewnie z 80% przewozów xD)
@Student_AWAS: Gdyby potrafili zrobić w miarę szybkie trasy to jeszcze można by to rozwijać. Ale oni w ogóle nie myślą w tym post PRLowskim skansenie. Ale powiedz jakiemuś, że jak na koniec drugiej dekady XXI wieku średnia prędkość 60paru km/h to jakiś #!$%@? żart to Ci zaczną mówić, że wcale nie, bo raz na dzień jedzie IC z prędkością 70km/h XD
@fen1x: xD. Jeszcze bym to przeżył, gdybym nie musiał na to te pomysły łożyć, ale niestety, na ten wielki projekt łożymy wszyscy, a ja np jechałem pociągiem tylko raz i średnio polecam :]. Niech sobie jakiś skansen będzie z kolejnictwem, bo to dość ciekawe, ale żeby tym nacodzień? SNCF mimo tego, że ma TGV tez przynosi straty.

@Promozet1: chyba jak samochód się zepsuł xD, ale w sumie wolałbym już z
S.....S - @fen1x: xD. Jeszcze bym to przeżył, gdybym nie musiał na to te pomysły łoży...

źródło: comment_G3K5LNJJr16oEdvlL03dMq3DSALibmgL.jpg

Pobierz
@Promozet1: A nie przypadkiem rzeczny? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Efektywny to sobie może być, ale nie gdy za każdy przeładunek trzeba bulić, prędkość handlowa to 30 km/h, a towar dowozić do terminala kolejowego i później go odbierać i dostarczyć do klienta. To organizacyjny koszmar, który powoduje że nie-hurtowi klienci ignorują ten środek transportu.
@Student_AWAS: Ja jeżdżę średnio z kilka razy miesięcznie, niemniej jednak te prędkości i pieniądze, które sobie za to życzą są śmieszne. Obecnie autentycznie jazda samochodem jest znacznie szybsza i gdyby nie fakt, że mi na dworzec po drodze z pracy to nawet swoje dalsze wypady weekendowe robiłbym już tylko autem. Jedyny plus który ich jeszcze ratuje, to że można odpocząć, jednak już niedługo autonomiczne auta pozamiatają ten skansen zupełnie.
W następnym odcinku: kurła transy z wunglem blokujo autostrady.


@Mekki: Wungiel jest powoli wycofywany na rzecz innych źródeł ciepła, a do elektrowni węglowych ze źródeł daleko nie mają i tam kolej dalej może sobie funkcjonować. Jednakże aktualny postęp technologiczny prowadzi bardzo szybko w kierunku aut autonomicznych, które w połączeniu z coraz lepszą infrastrukturą drogową pozamiatają zupełnie te zabytki jeżdżące ze średnią prędkością niższą niż 65km/h. Łożymy na coś co za 10lat
jednakze na drogach szybkiego ruchu bedzie mozna sie zrelaksowac.


@Student_AWAS: A to na jakich trasach ma niby kolej konkurować jak nie na tych gdzie są te szybkiego ruchu?XD Ktoś używa kolei do dojazdu do Biedry po zakupy? Nie? No to własnie sam sobie odpowiedziałeś dlaczego za 10lat nikt tym nie będzie jeździł.
Oho, kolejny wizjoner chce transport masówki przerzucić na drogi.


@Mekki: Hahaha, a jak to się odbywa w Niemczech kolego? Kolejny PRLowski wizjoner co chciał wszystko na kolej pchać "bo nigdy aut nie będzie miał każdy obywatel".

Witam w przyszłości w której już o ponad roku pierwsze auta autonomiczne jeżdżą po dłuższych trasach, a za 10lat to każde nowe auto żeby w ogóle mieć jakiekolwiek branie będzie to musiało mieć w zestawie.