Aktywne Wpisy
youngP +598
najgorzej (╯︵╰,)
natanyaach +89
#gielda branża elektryków płonie dosłownie i w przenośni. Lucid w Warszawie. Taka ciekawostka
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki
"No smoothing group information was found in this FBX scene. Please make sure to enable the "Export Smoothing Groups" option in the FBX Exporter plug-in before exporting the file."
"** has degenerate tangent bases which will result in incorrect shading. "
"** has some nearly bi-normals which can create some issues"
Pozbywając się jednego błędu pojawiają się kolejne i nie jestem pewien czy to dobrze robię, a nie chciałbym by to mnie zatrzymało. Na tej stronie jest wiele fajnych modeli i chciałbym móc ich użyć.
#pytanie #unrealengine
Dziś udało mi się pokonać kilka przeszkód.
W blendrze dodaje Smoothing: Edge, importując model zaznaczam combine meshes żeby nie importowało go w częściach, ale teraz mimo że cały model jest to nie łapie żadnych tekstur(testowałem na kilku modelach z rożnymi teksturami) do materials... i jest po prostu biały. Muszę jeszcze coś zrobić z tym, że ogólnie ue4 nie chce zimportować tekstur z rozszerzeniem .tif które mam w
czy nie ma jakiś nie połączonych vertexów, nie ma poodwracanych polygonów
Jak chcesz palić lightmapy to rozkładasz UV na drugi kanał
Czas na tutorial blendera.