Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chyba jestem już bardzo zdesperowany skoro pytam Mirków o takie rzeczy... ale wiem, że są tutaj też normalni ludzie których proszę o opinię :)
Moja historia jest taka... pracuję u #januszebiznesu w IT obsługa, serwis, sieci ogólnie wszystko. Pracuję od 5 lat od razu po szkole (oczywiście na umowę zlecenie), mój szef - nie mam mu nic do zarzucenia jako człowiek i przełożony bardzo w porządku, jest tylko jeden problem - pieniądze $$$. Firma w małym mieście ale jest trochę przemysłu i usług. Wiem, że zarabia bardzo dużo pieniędzy a płaci mi i jeszcze jednemu pracownikowi bardzo mało jak na tę branżę...

Teraz do rzeczy... chcę coś zmienić w życiu, wiem że trzeba podjąć ryzyko i otworzyć własną firmę.#zmienpracewezkredytkupmieszkanie

Czy będzie nie w porządku jak zrobię taki numer? Wiadomo, że w jakimś stopniu będę konkurencją, ale nie chcę bawić się w przejmowanie klientów itp. chcę być fair!
Własna firma + dofinansowanie z UP na fajny sprzęt na start i spokojnie mógłbym obsługiwać firmy, sieci serwisować sprzęt itd. Mam już nawet wstępnie umówionych klientów.
Oczywiście jest to jakieś ryzyko, po otrzymaniu kasy przez rok firma musi się utrzymać, trzeba wynająć lokal ale mam wsparcie rodziny i #rozowypasek jednak mam jakieś chore wyrzuty sumienia bo od razu po szkole ta praca była dla mnie ogromną szansą jednak teraz kiedy przychodzi kupić mieszkanie, coś odłożyć... sami wiecie (,)

TLDR:


Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla maturzystów
Pobierz AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Chyba jestem już bardzo zdesperowan...
źródło: comment_F4Fn34U8BsHTYxfhHnTmjI3g52kePM2R.jpg

Czy iść na swoje?

  • Tak 91.3% (94)
  • Nie 8.7% (9)

Oddanych głosów: 103

  • 16