Wpis z mikrobloga

@Atreyu to jest chyba prawie fabryka. Nie wiem czy Hirsch pod 2.8 nie miał takiej mocy.
@nofrost ba, bez zmiany turbo (zakładając że mamy wersję Aero z t14), większym IC i poprawiony wydechem dostaniemy około 270KM lub więcej. Będzie się trzeba za to zabrać kiedyś, bo mocy nigdy dość :D
@nofrost mówiłem oczywiście o 2.0. 2.8 jednak wymaga więcej zabawy żeby wycisnąć te 50-60KM i dużo więcej miłości w serwisowaniu.

U mnie na razie bieda bo na razie tylko Aero z softem Hirsch na 252KM, ale jak trochę kasy wpadnie to trzeba się wybrać do TurboLPG, wymienić dp na 3 całe, IC większy i grzebnac go trochę softem :D

U Ciebie IC fabryczny? Nie puchnie?
@nofrost: u mnie cały komplet fabryczny Aero (IC też fabryczny, ale chyba niedługo strzeli, bo już jest uśmiechnięty na dole :D ), ale hamulce też 302 + wentylowany tył. Z tego co słyszałem między 302 a 314 praktycznie nie ma różnicy, więc chyba lepiej od razu w 345 uderzać z TurboX, ale wtedy trzeba alu na 18 zmienić :D
Ewentualnie zostawić tarcze i dać wielotłoczkowe zaciski (chyba Brembo z Alfy montowali)
@magiczny_orangutan: @nofrost: w 2.8 program sprowadza w okolice 290+. Seryjny TX miał 280.

W tym aucie jest tylko program, większy icek i wydech.

Samo 2.8 idzie też dużo lepiej niż 2.0, turbo wstaje dużo wcześniej. Miałem dłubane 2.0, teraz mam serię 2.8 i ten drugi jest bez porównania ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Moce w 2.8 jakie robią na zachodzie to nawet 500-600hp. W Polsce temat mało
@Atreyu jakby nie patrzeć większy litraz to większy moment dostępny wcześniej. No i ma co kręcić tą dmuchawą :D
W zasadzie gdyby nie mityczna problematyczność 2.8 pewnie bym się nim zainteresował.
Chociaż nie ukrywam że moim małym marzeniem jest TX 2.8 :D ale chyba wcześniej ogarnę projekt Vectra A Turbo który mi się marzy od jakichś 5 lat.