Aktywne Wpisy
njdnsjdnjs +3
kiedy przeczytaliście ostatnio książkę i jaką?
mleko23 +6
nigdy sie tym nie interesowalem ale niedawno dowiedzialem sie ze w stanach zjednoczonych kazdy stan ma własne zasady, które obowiązują tylko w tym stanie
stad wiele osób urodzonych w jednym stanie zostaje tam na zawsze, bo się boi wyjechać do innego przez wzgląd na inne zasady, które im nie odpowiadają
więc stany zjednoczone to tak naprawdę 50 małych państw w jednym superpaństwie
i jakoś to działa
#!$%@?
stad wiele osób urodzonych w jednym stanie zostaje tam na zawsze, bo się boi wyjechać do innego przez wzgląd na inne zasady, które im nie odpowiadają
więc stany zjednoczone to tak naprawdę 50 małych państw w jednym superpaństwie
i jakoś to działa
#!$%@?
#saab #samochody #motoryzacja
polecę klasykiem:
( ͡º ͜ʖ͡º)
@ScaRRyMaN:
Z 2l turbo oczywiście bo ten 2.8 nie jest tak udaną jednostką
@nofrost ba, bez zmiany turbo (zakładając że mamy wersję Aero z t14), większym IC i poprawiony wydechem dostaniemy około 270KM lub więcej. Będzie się trzeba za to zabrać kiedyś, bo mocy nigdy dość :D
ja mam po samym chipie na seryjnych podzespołach 260 koni z 2.0t, czyli +50 koni +90nm do serii (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
U mnie na razie bieda bo na razie tylko Aero z softem Hirsch na 252KM, ale jak trochę kasy wpadnie to trzeba się wybrać do TurboLPG, wymienić dp na 3 całe, IC większy i grzebnac go trochę softem :D
U Ciebie IC fabryczny? Nie puchnie?
Ewentualnie zostawić tarcze i dać wielotłoczkowe zaciski (chyba Brembo z Alfy montowali)
W tym aucie jest tylko program, większy icek i wydech.
Samo 2.8 idzie też dużo lepiej niż 2.0, turbo wstaje dużo wcześniej. Miałem dłubane 2.0, teraz mam serię 2.8 i ten drugi jest bez porównania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Moce w 2.8 jakie robią na zachodzie to nawet 500-600hp. W Polsce temat mało
W zasadzie gdyby nie mityczna problematyczność 2.8 pewnie bym się nim zainteresował.
Chociaż nie ukrywam że moim małym marzeniem jest TX 2.8 :D ale chyba wcześniej ogarnę projekt Vectra A Turbo który mi się marzy od jakichś 5 lat.