Wpis z mikrobloga

@thomson88: Warto wiedzieć, że 2.4 (140 KM) i 2.4i (170 KM) to te same silniki różniące się tylko oprogramowaniem i za około 1000 PLN zrobią Ci ze słabszego 180 KM.
@thomson88: miałem s60 pierwszej generacji, 2.4 wolnossak manual. Jak kupisz ze zdrowym serduchem to reszta to detale. Samochód parunastoletni więc czasem padnie coś mniejszego. Ale nigdy nie zawiódł po całości. Polecam. Sprzedałem kumplowi i jeździ bezawaryjnie.
Dzięki Mireczki za odpowiedź. Swoją drogą jak wygląda sprawa z tym promieniem skrętu w S60? faktycznie auto jest takie toporne przy manewrach parkingowych?
@Czerwiello U mnie koło padło przy 280k. @thomson88 Próbując zawrócić się na drodze dwukierunkowej, musiałem robić to na dwa razy, podczas, gdy kolega z tylnym napędem obrócił się za razem. Jeśli chodzi o parkowanie, to nie ma tragedii, jest spoko, ten promień skrętu wystarcza, wystarczy jedynie wiedzieć na ile można sobie pozwolić, by sprawnie wykonywać tego typu manewry. S60 I po liftingu, 2.4 benzyna.
@Kurisutofa U mnie koło padło po 310k, ale poszło na regenerację, więc aż tak bardzo finansowo nie bolało. Co do manewrów, kwestia przyzwyczajenia. Jednak ciągle mi jest jakoś nie swojo gdy zawracam, a samochód za mną wyprzedza mnie po wewnętrznej...