Aktywne Wpisy
#rdr2 Kurde no i tęsknie a minęło zaledwie kilka dni. Ten tytuł się wkradł w moje życie i po skończeniu tej podróży czuję pustkę. Niesamowita doświadczenie.
Polecam, kto chce przeżyć/odczuć coś podobnego.
#muzykazgier
Polecam, kto chce przeżyć/odczuć coś podobnego.
#muzykazgier
ciekawe czy byscie wiedzieli gdyby wam dali pigulke 1g koksu albo 1g placebo
Niech ktoś mi jeszcze powie, że działania Epica mają na celu dobro konsumenta i walkę z monopolem xD
Czemu bezpośrednio na Steam jest drogżej? Bo od każdej sprzedanej sztuki Valve pobiera prowizje, a za klucze sprsedane poza Steamem nie zarabiają nic, stąd niższe ceny w taim GMG.
Komentarz usunięty przez autora
@stiepanov: jak dobrze, że nie kupuję już gier na premierę, a dopiero po jakimś czasie na wyprzedażach.
I deweloperzy na Steamie samemu decydują o zniżkach (niestety, są pewne ograniczenia).
@stiepanov: valve nie bierze nic za generowanie kluczy, developer może sobie wygerować klucze i sprzedawać na swojej stronie i będzie kosił wtedy 100%, tylko że wtedy jest ryzyko że ktoś kupi 1000 kluczy z kradzionej karty i zrobi chargeback wtedy będzie na minusie.
Dlatego większość developerów idzie z kluczami do pośredników
@Red_u: 30% to standard we wszystkich dystrybucjach, cyfrowych i pudełkowych.
Steam na przykład zmniejsza marżę wraz z ilością sprzedanych sztuk nawet do 20%.
Wydawcy nie uciekają tylko dostają worek kasy, tak jak powiedział twórca phoenix point, że mogą zwrócić wszystkie preordery i sprzedać 0 kopii na epic a i tak będą na plusie.
Po za tym skoro Epic kosi małą prowizję to czemu
@bartt345: aby tworzyć realną konkurencję ze steam skoro marża jest niższa o 12-17% (gdy używają UE4) to mogą zbić cenę o 10%, bo tak to epic nie oferuje nic co by zachęcało kogoś do przesiadki.
Wymuszony monopol przez kupowanie wydawców odbije im się czkawką.