Aktywne Wpisy
Uuroboros +16
Takie obrzydliwe a jednocześnie nie przemyślenie.
Odkąd zacząłem nie tylko podcierać ale i myć tyłek po dwójeczce nie rozumiem jak mogłem tego wcześniej nie robić i chodzić z brudnym tyłkiem. To żeby myć tyłek po toalecie powinno być nauczane już w podstawówce, dlaczego nikt o tym nie uczy?!
Odkąd zacząłem nie tylko podcierać ale i myć tyłek po dwójeczce nie rozumiem jak mogłem tego wcześniej nie robić i chodzić z brudnym tyłkiem. To żeby myć tyłek po toalecie powinno być nauczane już w podstawówce, dlaczego nikt o tym nie uczy?!
arahooo 0
Wybieramy najładniejszą Polkę. FINAŁ! Klaudia Halejcio vs Izabela Krzan #ladnapani #rozowepaski
Kto ładniejszy?
- Halejcio 50.7% (75)
- Krzan 49.3% (73)
Chcesz być na bieżąco? #zwiadowcahistorii - tag z moimi najciekawszymi znaleziskami! Zapisz się też do mikrolisty zwiadowcahistorii lub zaplusuj ten komentarz, bym zawołał Cię do najlepszych znalezisk!
#pociagi #ciekawostki #ciekawostkihistoryczne #historia #wojsko #iiwojnaswiatowa #motoryzacja #parowozy #usa #niemcy #pociagiboners #fotografiaanalogowa #historiajednejfotografii #kolej #pkp
Lokomotywa nazywała się Henschel Dampfmotor-Lok 19 1001. V8 wzięło się z faktu, że jej cztery osie napędowe (układ 1’Do1’) były wprawiane w ruch przez silniki widlaste V2, po jednym na oś, umieszczonymi naprzemiennie dla zachowania równowagi (1 i 3 po lewej, 2 i 4 po prawej).
@fidelxxx: rozwiązanie tak absurdalne, że aż piękne. Coś tak niepotrzebnie skomplikowanego mogli wymyślić tylko Niemcy.
Jak takie coś się wywozi do usa?
@UltimaThule: masz 4 silniki do idealnego zgrania. Kazdy ma wlasne smarowanie, wlasne chlodzenie, wlasny rozrzad (chociaz tutaj rozrzad to nie jest chyba jakis wielki problem). Serwis tego musi byc tez dosc kiepski.
Jeden silnik V8 ma tyle samo mocy. Do tego tylko jakas forma sprzegniecia tego z osiami.
W lokomotywie parowej moment z silników przenoszony jest na koła przez korbowody i wiązary. Jak inaczej połączyć 4 osie napędzane,