Wpis z mikrobloga

#kia #motoryzacja
Mirki jaki silnik najlepszy dla różowego w Kiance ceed 1 ale po lifcie (2010-2012) Chodzi głównie o bezawaryjność i niskie spalanie. Osiągi czy jakaś wielka dynamika nie mają najmniejszego znaczenia. Auto nie będzie stało w korkach, ani nie jeździło po autostradach tylko. Ruch mieszany z nastawieniem na drogi krajowe + małe miasta więc ani korki ani fala świateł raczej nie grozi
  • 9
@bidzej: tak myślałem, ale 1,6 cięzej dostać. A jak z niezawodnoscią? Bo serio tutaj taczka czy nie taczka nie gra roli. Ciężarówka to max co różowy wyprzedza i to też tylko gdy nie widzi nic na horyzoncie na przeciwko
@nerana112: 1.4 przeżyło moją teściową (która jeździć ani dbać o auto nie umie), 1.6 przeżyło mojego teścia, który na dbanie o auto nie ma czasu, a jeździ spore ilości kilometrów. Także pod względem niezawodności oba proste jak drut i bezproblemowe.
1.6 na trasie spali mniej niż 1.4, chyba że się będzie toczyć 90km/h na ekspresówce...
@nerana112: tam był chyba 1.6CRDi - jeździłem tym tylko w ceedzie 2gen i nie było tragedii (teść kupił po i30 1gen 1.6 właśnie), chociaż mocy trochę mało i kultura pracy taka sobie.
@nerana112: ja ma diesla 1,6 115km. 340 000 km bezproblemowej jazdy :) Dynamika lepsza niż w benzynie, zużywa 5 - 5,5 l/100, ogólnie to silnik nie do #!$%@?. I można dostać bez DPF i dwumasy:)
@kma1987 a jak dostać bez dpf? Bo bez dwumasy większość jest. Są różne opinie. Podobno z polskiego salonu kupiony do 2010 jest bez dpf, Niemcy montowali wcześniej więc na sprowadzone trzeba uważać. Chyba że jest inaczej?