Wpis z mikrobloga

@Jaro070: kolega miał to samo w E39 tylko, że ciszej troche stukało. Szukał i pytał - panewki sprawdzone byly OK, ktoś mówił, ze to wtryski - zregenerowane efekt ten sam.
Auto jeździło tak przez dobry rok i po prostu sprzedał xD

jak uda Ci się dotrzeć do przyczyny to daj znać.
  • Odpowiedz
@Jaro070: ja to bym sprawdził przede wszystkim rozrząd, bo na pierwszy rzut to brzmi jakby po prostu był luźny i rzępolił (czy on czasem przy odpalaniu nie zagrzechotał?). te silniki miały zmienne fazy? bo może to też tak rechotać? ewentualnie może zerknij jeśli masz klapkę DISA w dolocie czy ona nie jest luźna.
  • Odpowiedz
@MirekWyznajeAnonimowo: z odpalaniem nie ma problemu, więc to chyba nie rozrząd, ale jeszcze to zweryfikuję. przy odpalaniu zagrzechotał, ale to może być wina urwanego tłumika środkowego i końcowego, który już mam zakupiony sprawny i czeka na wymianę. Zmiennych faz nie ma, DISA sprawdzę.

Dodatkowo zmieniałem ostatnio olej na 5W40. Nie wiem ile dokładnie miał przejechane, ale od momentu zakupu auta zrobiłem 8 tys, a poprzedni właściciel mówił, że zmieniał. Był gęsty
  • Odpowiedz
@Jaro070: no ale jak masz napinacz wyruchany albo ślizgi na wykończeniu to przecież będzie szurac i będzie odpalać. do momentu aż to #!$%@?. tym bardziej jeśli mówisz, że były opiłki, no to przecież chyba logicznie składa się w całość.
  • Odpowiedz
@MirekWyznajeAnonimowo: zdejmowałem ostatnio pokrywę zaworów i łańcuch wydawał się być ok. Wiem, że wcześniej ktoś przy nim grzebał, bo były dodatkowe znaki oprócz tych fabrycznych. W przyszłym tygodniu jeszcze inny mechanik będzie grzebać, to powiem żeby popatrzył dokładnie na rozrząd
  • Odpowiedz
@Jaro070: po zdjęciu pokrywy to mało co tego łańcucha widać. praktycznie nie widzisz żadnego ślizgu, napinacz gdzieś głęboko w d... nawet napięcia łańcucha nie jesteś w stanie ocenić.
  • Odpowiedz