Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #pokazauto #otomoto

Mirki, sprzedaję króla szos Passat 1,4 TSI 122 KM w pakiecie Comfortline. Pomóżcie proszę wycenić samochód. Ceny wahają się od 30 do 50 tys. Myślę żeby wystawić go za 41 tys. z możliwością negocjacji ceny, żeby nie zejść poniżej 38 tys. Myślicie że to rozsądną cena ?

Jestem pierwszym właścicielem, przy 176 tys. wymieniany został rozrząd, są nowe opony letnie i komplet kół 16' na zimę. Wymienione amortyzatory i klocki z tyłu, ubezpieczenie i przegląd ważne do kwietnia 2020.

Jak oceniacie ?
Dajcie znać jakie tagi mogę jeszcze dopisać
Pobierz weedmario - #motoryzacja #pokazauto #otomoto 

Mirki, sprzedaję króla szos Passat 1,4...
źródło: comment_Bu3vGzix34ERwSd3OinAvKbnLBCiS02b.jpg
  • 64
@sailor_73 2011 rok produkcji, 2012 rejestracja, skrzynia manualna 6 biegowa, przebieg 185 tys. Dwustrefowa klima, czujniki parkowania przód, tył, komputer pokładowy, nawigacja, Bluetooth
@AdamES zdecydowanie wystarcza na normalną jazdę, nigdy nie mierzyłem czasów do setki, ale podwójna turbina swoje robi. Na autostradzie, oczywiście niemieckiej ( ), rozpędzenie do 200 nie robi większego problemu. Przy wyprzedzaniu też nie miałem nigdy problemów, przy około 2,5 tys. obrotów osiąga już wystarczająca moc żeby że 110 w moment rozpędzić się do 160.
@weedmario: Ok, może te niemieckie konie ciągną inaczej niż koreańskie :) Myślę, że miesiąc bez auta i zacznę upalać superba. Bardziej mi się podobał od Passerati. A cenowo też wyszedł zdecydowanie lepiej. Mondeo i Optima też były drogie, do tego Mondeo najnowsze bardzo mi się w środku nie podobało.
@weedmario: No tak tak. Zależy mi głównie na dynamice przy jeździe po drogach krajowych. Jednak zapas mocy przy wyprzedzaniu zawsze jest wskazany. Ale tutaj myślę, że DSG też bardzo poprawi komfort wyprzedzania.
@sailor_73 a powiedz mi proszę, czy fakt wymiany rozrządu nie powinien wywindować ceny? Dodatkowo nowe opony, komplet zimowych na felgach, nowe amortyzatory, będę te wymieniał elementy zawieszenia z przodu, bo coś tam stuka, najpewniej łączniki stabilizatorów. Sama wymiana rozrządu z częściami kosztowała mnie nie całe 3 tys. Z resztą myślę że jest to około 4,5 tysiąca wkładu. I robię to przede wszystkim po to żeby sprzedać go w dobrym stanie.