Wpis z mikrobloga

@camaro98: bo ABZ kupisz za tysiaka z groszami, 2JZ czy LS'y to cena *x (gdzie x to minimum 3), gdzie nowsze LS'y to raczej naście tysięcy. W stanach trochę lepiej. Najtaniej to chyba LT1 z F-body, ale hamerykańskie V8 to nie temat dobrze rozkminiony. Za to 80 tek (i innych starych audi) z ABZ'tem jeździ hoho
@Atreyu: wiem zbijam się XD ogólnie to ja mam dość głupi plan w głowie od dawan, znam kogoś kto ma trochę GM'owskich small block'owych v8 z 70/80, i myślę żeby któregoś na chama #!$%@?ć do sierry metodami druciarskimi, bo do sierry wkładali v8 i to nawet 4,9 wiec miejsca jest i dowalić do tego kompresor i zrobić głupi samochód który jedynie do czego będzie się nadawał to do kręcenia bączków XDDDDD
@Atreyu:

E tam. Bierzesz kwadratowe Volvo 700 lub 900 z turbobenzyniakiem i ręczną skrzynią, a potem po prostu zmieniasz turbo na większe, parę drobnych modów i masz 400-500-600-700 KM, zależnie od budżetu. Chyba nie ma bardziej ordynarnego sleepera, niż słynąca z braku osiągów kwadratowa buda mająca 3.5s do setki i 330 km/h vmax.