Wpis z mikrobloga

@M1KNG Zależy skąd, jednak z okolic Berlina możesz różnie trafić, również kręcone. Rok temu jechałem po bmw 800km prawie pod granice z Holandią, z ogłoszenia i zdjęć Niemiec zarzekal się że auto świetne (handlarz), a po przyjedzie brak mocy i dymil na niebiesko. Ostatecznie wróciłem z całkiem innym autem. Jak jest dopiero co sprowadzone to mogli przed granicą cofnąć żeby wpis na granicy dostępny w systemach już był z cofnietym. Niemiecki rynek
@M1KNG Niemcy również mogą. Licz że diesel z Niemiec jak rocznie przejeżdża 12-15 tys km to jest mało ale realnie. Oczywiście trafisz perełki ale jest ich bardzo mało. Jeżeli to diesel ale w dobrym stanie i zadbany to nawet jak ma cofniety licznik o 100 tys km to nic strasznego i jeszcze sporo życia przed nim. Przynajmniej większość awarii ma już za sobą, najczęściej auta zaczynają się psuć od 210-240 tys km,
@M1KNG Jak cena dobra to bierz, przebieg może być jak najbardziej autentyczny, moja kobieta jeszcze niedawno miała peugeota 106 na czarnych blachach w benzynie 94 rok, ojciec od nowości kupił i ma 210 tys przebiegu ^^