Wpis z mikrobloga

@Brunner: Ale ogólnie model S jest bardzo słabą opcją na taxi z racji tego że ma mało miejsca z tyłu i 100x bardziej wolę np. Priusa który jest naprawdę duży jeśli chodzi i miejsce z tyłu. Dlatego Teslę s to raz z ciekawości wybrałem bo była w pobliżu ale już się chyba nie skuszę( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Brunner: jak bylem w Holandii to tam normalnie cale sieci taksowkarskie jezdzily np. tylko Teslami. W Polsce Tesla w taxi to raczej taka ciekawostka, ktora ma przyciagnac klienta. Na zachodzie to standard bo im sie to bardziej oplaca
@MatiOfficial: Ale to i tak raczej nie były modele S.
A co do modelu S i opłacalności u nas to naprawdę nie rozumiem tego przy maksymalnej stawce 2,4zł/km na jaką pozwalja korporację w Warszawie czy nawet maksymalną stawke na jaką pozwala miasto czyli 3zł/km?
@papaj_21_37

Dacia to idealne auto na polskiego klienta. Po 2 zł/ km w sam raz.

Teraz wystarczy wejść na stronę z Twojego zdjęcia i już widać prawie 7 CHF za wejście i ponad 4 CHF za km w dzień po mieście. Który Polak pojedzie taka taxi? Przecież u nas wybierają ubera, bo 3 zł taniej, a Ty mówisz o taryfie za 28 zł opłaty startowej i 16 zł/km xD
@Brunner
Pobierz K.....k - @papaj2137 

Dacia to idealne auto na polskiego klienta. Po 2 zł/ km w sam ...
źródło: comment_dAVUlueIwcXPTx1BQEWCP8OmvOn8kyik.jpg
@Krowa_i_kurczak: no troszkę drogo XD jednak jako że w DE tesli na taryfie nie widzialem, w Warszawie zresztą też nie, to uznałem to za coś nietypowego xd przynajmniej dla Polaka w Polsce. Weź jednak pod uwagę siłę nabywcza, choć cena tesli ta sama ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@papaj_21_37: No w Warszawie to też nie jest co druga taksowka( ͡° ͜ʖ ͡°) Z tego co wiem to jeździ jakieś 3sztuki. Zresztą chyba bardziej jako ciekawostka bo model S jak pisałem średnio sprawdza się na taryfie pod kątem pasażera.
Zresztą pod kątem kierowcy też chyba średnio, jak jechałem Tesla S dostępna w iTaxi to gościu mówił coś o kwocie 4500zł raty leasingu więc albo jakieś doplaty