Wpis z mikrobloga

Mirasy, zamówiłem dwie przesyłki zaznaczając EU Priority Line, status przesyłki od 3 dni: shipped ale nie dali żadnych numerów rejestracyjnych, do tej pory zawsze dostawałem od razu numer do GLS, a teraz pustka.
Support twierdzi żeby czekać i od 3 dni obiecują, że będzie dodany ale oczywiście to ściema.

Miał ktoś podobną sytuację ? To jakiś fake shipping czy czekać i będzie ?

#banggood:
  • 37
@kemp666: ostatnio coś się niedobrego dzieje z eu pl. poznikalo, mi wysłali pdm ( tym gordzym z ryzykiem vat) więc podejrzewam powtórkę z zezłego roku, gdzie wszystko sie posypałło i pszesyłki szy i ponad 2 miesiące albo wisiały w próżn i i były anulowane. to chiny i takie oznaki świadczą o problemach, wiec radzę mieć cierpliwość. dobrze że pl eu mają auto ubezpieczenie od vat, łatwiej będzie walczyc w papalu.
@JanuszowyAndrzej: @GleboZgryz: @GleboZgryz: @n_____S: @RzuwBuotny: nie jest dobrze, do tej pory brak numeru i support odpisuje, że przesyłki nie zostały wysłane przez GLS, bo są "oversized", czyli niby ponad gabarytowe, co oczywiście nie jest prawdą, bo już kupowałem te sprzęty i zawsze był GLS.
Zatem nie kupować obecnie przez EU Priority Line bo chińczyki coś kręcą i wysyłają te przesyłki bez trackingu. Zapowiada się jakiś koszmar :/
@n_____S: @GleboZgryz: chińka z supportu teraz mi wysyła potwierdzenia wysyłki z Flytexpress ale nic z tego nie wynika, pisze też, że przesyłki dostarcza "Europe Post" , nie znam takiego kuriera, wygląda na to, że wszystko im się tam posypało.