Wpis z mikrobloga

Cześć :) Od jakiegoś czasu pracuję nad swoją grą, a podczas poszukiwania odpowiednich ustawień shaderów zrobiłem poniższy zrzut ekranu. Model bramy zamkowej jeszcze nie jest w pełni gotowy, wymaga dorobienia okiennic i dodania oraz poprawienia wszystkich tekstur, ale postanowiłem podzielić się tym obrazkiem tutaj i zapytać co o tym myślicie :)

#tworzeniegier #gamedev #unity3d #tworczoscwlasna
Pobierz Filopuk - Cześć :) Od jakiegoś czasu pracuję nad swoją grą, a podczas poszukiwania od...
źródło: comment_2zSJsD5OFCndBxgDFTjxe0qbybkell0K.jpg
  • 29
@Filopuk: Jak dla mnie wygląda spoko. Lubię, gdy gra ma taką "jasną" oprawę graficzną. Od razu wydaje się ładniejsza i przy okazji taka bardziej realistyczna. Chociaż zależy też od klimatu gry, bo jak to ma być horror to wiadomo, że jasna być nie powinna. Ktoś tu już tworzy jakąś grę. Zrób sobie własny tag z tytułem gry jak on i wrzucaj postępy. Fajnie się obserwuje jak jakaś produkcja powstaje i potem
@Catharsis: dziękuję za radę! Może rzeczywiście stworzę tag, nie wiem tylko czy do gry czy do mojej twórczości. Gra ma być osadzona w czasie letnim, horror to nie będzie, lecz gra fabularna, więc dlatego wybrałem jaśniejsze barwy. Najpierw, zainspirowany Grą o Tron, bawiłem się z niemal czarnymi cieniami, ale nie wyglądało to dobrze :D
@Filopuk: wszystko fajnie, screen elegancki, rozumiem że masz trochę szersze pojęcie i wiesz o tym że stworzenie gry fabularnej z dialogami i otwartym światem to raczej zadanie dla 200 osobowego teamu. Sama mechanika i ładna mapka to jakieś 5% całej gry... No ale w każdym razie powodzenia ... I z fartem ( )
@buhubuhu: mam pojęcie, oczywiście, ale ta gra nie ma mieć tak obszernego świata jak np. Wiedźmin 3, bardziej to będzie wyglądać jak w Gothicu, tj. mapa będzie dość mała, ale wykorzystywana na wiele sposobów. Dziękuję za powodzenia :D
@Filopuk: nie odbieraj tego jako atak czy coś... Ale zrobienie gothica to też nie jest proste zadanie... Sporo rzeczy może pójść źle. Nawet jeśli nawalisz pełno gotowych assetow, co nie jest zbyt fajnym rozwiązaniem to czysto mechanicznie jest to zadanie dość ciężkie. Nie bez powodu w wielu tutorialach jest mowa o tym żeby nie robić gier RPG.
Z resztą... Sam się przekonasz. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@buhubuhu: nie mówię, że to jest proste zadanie. Wiem na co się piszę, nie jest to mój pierwszy projekt zarówno pracując samemu, jak i w grupie. Nie zamierzam iść do tego tak, że wszystko albo nic, pojmuję co się za tym wszystkim kryje, ale tak czy siak chcę tego dokonać ;)