Wpis z mikrobloga

@Tomus1990: piszesz do nich raz jeszcze, że nie akceptujesz ugody, ponieważ produkt nie nadaje się do użycia, żądasz full refund albo wymianę na nowy produkt i że zgłaszasz sprawę na PayPal
- czekasz co odpowiedzą ale pamiętaj, że pozostało Ci kilka dni aby zgłosić roszczenie na PP, a oni wiedza o tym i mogą przedłużacz aby czas minął,
- zapewne odpiszą że nie zgadzają się
- zakładasz spór na PP opisując
@Tomus1990: jak napisał @miboy masz 180 dni ochrony paypal od dnia zakupu , więc się spiesz. Spor na paypal i zwrot towaru do sprzedawcy i pełen refund. Nie ma co się bawić z samym gb na zwroty, jak otrzymają towar (pewnie będą chcieli wysyłkę do hiszpanii) to odpiszą że zwrócą góra te 30% a ty w tym czasie nie będziesz mieć nic do gadania. Wysyłka do chin to mniej niż 120
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Tomus1990: Nawet się nie baw w gierki z dziadami. Wal disputa na pp, bo czasu zostało niewiele. Może w razie czego jeszcze będziesz mógł zrobić chargebacka, jak cie nie zadowoli rozwiązanie sporu. Niestety z opcją nr. 2 więcej roboty.
@miboy: @JanuszowyAndrzej: @marcin-martin-martyn: @plonez80: @JanuszowyAndrzej:
Wracając do mojej sprawy: napisałem do GB, że nie zadowala mnie ich oferta i że oczekuję zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru. Chcą abym wysłał projektor do Hiszpanii. Zrobię tak jak proponowaliście: Robię spór na Paypal. Wybrałem opcję "Otrzymany przedmiot był niezgodny z opisem" i następnie uzupełnię formularz ze screena.
Dwa pytania:
1) Uzupełniać to po polsku czy angielsku?
2) Czy to, że
Tomus1990 - @miboy: @JanuszowyAndrzej: @marcin-martin-martyn: @plonez80: @JanuszowyAn...

źródło: comment_lxrSilymlKQZFfBebhRmirg0Rja9XsA2.jpg

Pobierz
@JanuszowyAndrzej: @plonez80: @miboy: @cocamide: update2:
jak polecaliście założyłem spór na PP, dostałem propozycję wysłania do nich w celu naprawy lub refund 50$ (33% ceny). Macie doświadczenie lub wiedzę w sprawie wysyłania sprzętu do naprawy do Hiszpanii? Jest szansa na naprawę / wymianę? Warto bawić się w wysyłkę? Rozumiem, że PP już nie pokryje kosztów przesyłki po 5 miesiącach od daty zakupu? @marcin-martin-martyn: objawy u Ciebie były naprawdę
@Tomus1990: inni mirkpqie wysyłali do hiszpanii bez pośrednictwa paypal i wtedy gearbest potrafił ich #!$%@?ć typu nie da się naprawić i proponujemy 1/3 ceny Tu teoretycznie masz zakładkę w sporze pp, więc gb nie powinien nic kombinować. Ale ja takiej sytuacji nie miałem, po otwarciu sporu walczyłem o zwrot z full refund do końca, tylko to była trochę inna sytuacja (zepsute od nowości). No i pp zwracał za zwrot. Może walcz